Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Æsj,tror jeg har halsbrann....det brenner i halsen og smågulper.Ekkelt,har aldri hatt det før.Noen som vet hva som kan hjelpe.Prøvd melk,kakao og mandler...hjalp ikke.Var så dum og spiste taco,veldig lurt sikkert...not.
Jeg har funnet løsningen for meg ihvertfall. Vet det høres litt ekkelt ut men[:'(] skrell deg en potet og spis den rå. Den er såpass tung tror jeg at den legger seg oppå alt annet du har spist. I dag spiste jeg kjøttdeig med saus, noe som har vært forferdelig før, men etter ei rå potet hat jeg ikke hatt noe halsbrann idag[:)]. En annen ting du kan prøve er rå kålrot. Samme effekt, også er det jo faktisk veldig sunt begge disse tingene[;)] Lykke til.
Gaviscon er spesiallagd for gravide med tanke på halsbrann. Har brukt dem siden uke 12. Hvis du skal kjøpe dette, anbefaler jeg å kjøpe de største pakkene de har, for du kommer til å få bruk for dem, og prisen pr tablett blir billigere enn i de små pakkene.
Jeg var på apoteket og snakka med ei dame der som anbefalte meg å "snu meg over på andre sida" når jeg lå i senga.. det hjelper meg! Magesekken ligger jo på den ene siden, og hvis jeg ligger med "magesekk-siden" opp så blir det lettere for magesyra å komme seg opp i halsen..
Ellers prøvde jeg gaviscon, og de smakte så pyton at jeg ble bare liggende og føle at jeg måtte gå og pusse tenna [:'(] - la seg igjen oppi tennene også
[:'(] blæh![:'(]