Halsbrann? Sure oppstøt?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Altså, dette trodde jeg skulle bli et problem nærmere august?? Men her sitter jeg o smaker på frokosten, deilig iblandet sterkere kroppslige produkterGrieghallen er greia? Har da ikke magen oppunder halsen enda!? Hva er det man skal holde seg unna igjen? Sterk og syrlig mat? Kaffe?

Det er mitt store mareritt! Om jeg får halsbrann slik at jeg må holde meg unn kaffen, for det tror jeg aldri jeg kommer til å klare, da får jeg bare leve med det :p

Jeg ble plaget mye tidligere dette svangerskapet! Bruker Novaluzid foreløpig, men ikke hver dag,.

Får litt sure oppstøt noen ganger når jeg legger meg. Må sette meg oppp i sengen en liten stund.

Jeg hadde det de 5 Første ukene ca, det er miyt eneste gravidsymptom :p så samboeren visste jeg var gravid igjen da jeg hadde det ;) og nå har jeg begynt å få det igjen, særlig etter jeg har lagt meg.. Det er så vondt

Hadde det mye sist svangerskap i siste trimester. Det var plagsomt. Takket være melk og Gaviscon de endret dagene mine:) Har begynt å få litt nå, men da drikker jeg bare melk og det roer ned:)

Hadde det mye sist svangerskap i siste trimester. Det var plagsomt. Takket være melk og Gaviscon de endret dagene mine:) Har begynt å få litt nå, men da drikker jeg bare melk og det roer ned:)[/quote
Ja, nemlig, du hadde det i siste trimester. Var det jeg forventet, ikke allerede nå. Jaja, godt å høre at vi er fler

Har plutselig fått litt av dette de siste dagene. Hadde kun sure oppstøt først, men nå har halsbrannen satt inn også. Tror sånt som appelsinjuice og sterke drikker har gjort at det slår ut til meg. Funker å drikke melk/spise melkeprodukter virker det som :-) Og spise lovehearts :-)

Hatt det leeeenge!
Det har blitt litt bedre, men kommer noen kvelder sterkt.
Da blir det litt syredempende. Blir litt kvalm av det, så jeg prøver å begrense det så mye jeg kan.

Har plutselig fått litt av dette de siste dagene. Hadde kun sure oppstøt først, men nå har halsbrannen satt inn også. Tror sånt som appelsinjuice og sterke drikker har gjort at det slår ut til meg. Funker å drikke melk/spise melkeprodukter virker det som :) Og spise lovehearts :)

Jepp det er helt riktig det, sure drikker utøøser også det og kullsyre. Jobber på fordøyelseavg. Han ene overlegen jeg jobber meg tipsa meg med å holde unna sure drikker da:) Han passer på hva jeg har til å drikke på jobben heheh;)

Ja det har jo kommet tidligere denne gangen hos meg, men det er jo også kanskje pga at jeg har hatt litt magesår også.

Jepp det er helt riktig det, sure drikker utøøser også det og kullsyre. Jobber på fordøyelseavg. Han ene overlegen jeg jobber meg tipsa meg med å holde unna sure drikker da:) Han passer på hva jeg har til å drikke på jobben heheh;)

Har prøvd å drikke en del appelsinjuice i svangerskapet siden jeg har lett for å få blærekatar/UVI fra før.. Appelsinjuice har alltid hjulpet bra for meg når det gjelder det. Men må nok bare slutte med det om halsbrannen blir verre :-/

Back
Topp