Halsbrann / sure oppstøt?

duffoff

Andre møte med forumet
Hei hei [:D]

er det mange som sliter med sure oppstøt? jeg blir helt gal, og mister matlyst pga det, og det er jo ikke no gøy![:'(]
eventuelt, kjerringråd eller tips?[:)]

[8D]

jeg sliter en del med det. enig i at det kan minske matlysten... en svelg med cola kan fungere for meg. selv om det ikke kan drikkes for mye av det. [;)] appelsinsaft gjør i alle fall vondt verre...

Lovehearts funker kjempebra :) Jeg trodde ikke noe på det siden jeg har sett på lovehearts som syrlige som kan fremkalle halsbrann.. Men prøv det du :) Har ikke blitt skuffa en eneste gang jeg har spist det vertfall [:D]

Lovehearts faktisk [:-]
skal gå til innkjøp på tirsdag :D takk for tips!

Eg brukte lovhearts i begynnelsen, men så blei halsbrannen verre seinare i svangerskapet då måtte eg få halsbrann tabletta for gravide på apoteke.. den smake mint.. eg e dritlei mint etter første gong eg var gravid. no skal eg vel begynna å bruka dei i gjen for treie gong[:'(]

Kjøp Gaviscon på apoteket!! Finnes i tabletter og flytende. Jeg var veldig plaget i forrige svangerskap og det var det eneste som hjalp. Gikk med gavisconflaska i veska konstant..

Melk funker kjempefint for meg [:)] Både nå og under forrige svangerskap [:)]

Når jeg har sure oppstøt så har det fungert veldig bra å spise mandler.

ORIGINAL: Bounty

Kjøp Gaviscon på apoteket!! Finnes i tabletter og flytende. Jeg var veldig plaget i forrige svangerskap og det var det eneste som hjalp. Gikk med gavisconflaska i veska konstant..

Signerer denne!!! Obsobs,flytende!!! Men var helt j..... å ta[:'(][:'(][:'(]
Ellers synes jeg all slags brus, spesilet farris e.l funker bra![:)]

Ja, det er vel 10 gang jeg kommer med denne anbefalingen , men gjør det lell!

GAVISCON !

Min beste venn under forrige svangerskap-

ORIGINAL: Opsideisi

Ja, det er vel 10 gang jeg kommer med denne anbefalingen , men gjør det lell!

GAVISCON !

Min beste venn under forrige svangerskap-

sign [:D]

ORIGINAL: Eufemia

Melk funker kjempefint for meg [:)] Både nå og under forrige svangerskap [:)]

ellers vet jeg lovehearts fungerer[;)]

denne ja!
ORIGINAL: firsttime1

Gaviscon er tingen for deg[;)]. stygt som fy men fungerer no sånn passe vertfall[:D]. ellers så drakk jeg mye melk [:)]. hadde oppstøt enda men melken nøytraliserer magesyren, så den ikke blir så alt for sterk. å da er det ikke så vondt [:)]. reddet meg under oppkast/sureoppstøt perioden [:D]

da er vi flere, jeg drikker melk synes det hjelper

Har også hørt noe om et reseptfritt legemiddel kalt 'Link' på apoteket?
noen som har prøvd det?[:)]

ORIGINAL: Bounty

hadde og gaviscon m mæ overalt sist... [;)] hadde ei flaske ligganes i biln, ei i veksa og ei på kjøkkene hjemme... Stygt som fy!! mn d hjalp som bare d... [;)][:D]

Nyco virker veldig bra for meg [;)] Har prøvd Gaviscon, virker supert det også , men smaker helt grusomt [:'(]

Back
Topp