Halsbrann :s

Mininummer2

Betatt av forumet
Har de siste dagene hatt skikkelig halsbrann:(

Noen som har råd utenom små måltider og ligge med hodet høyt? :)

Ikke legge seg ned på sofaen etter mat. Det er bedre å gå seg en tur. Ligge på høyre side ikke venstre. Spise banan og lovehearts :) også er det tyggetabletter du kan kjøpe på apoteket som er trygge for gravide

• Liker
Reactions: k90
For meg hjelper lovehearts best, fordi de ikke er så kvalmende som det andre :p men jeg ville prøvd meg frem litt med rådene du har fått her, det var noen dager det kun var gaviscon som fungerte for meg også :)

Yogurt :)

Novaluzid. Forsøkte med Gaviscon, både tabeletter og mixkur uten at det fungerte.

Det er det værste!! Skikkelig vondt! Jeg har det hele tiden.. Før måltid, etter måltid. Ved aktivitet. Liggende, stående..... Blir snart gaaaal :( Røret må vel etse bort snart!

Noen som har flere tips? Jeg har begynt å slite litt på nettene.. hjalp litt med yoghurt, men skulle gjerne hatt noe på nattbordet så jeg slipper å stå opp [emoji85]

Gaviscon eller lovehearts, og å ligge på venstre side.

Det å ligge på venstre side er det eneste som hjelper meg. Med en gang jeg snur meg til høyre side om natten våkner jeg av halsbrann :confused:

Hvorfor ligge på venstre side?:)
Pga anatomien i magen. Når du ligger på venstre side presses ikke mageinnholdet mot lukkemuskelen til halsen, og det reduserer dermed plagene noe. Ellers kan jeg tipse om rå gulrot også mot halsbrann:happy:

Back
Topp