Halsbrann :s

Det lurer jeg også på. Da jeg var gravid sist, ble jeg anbefalt å prøve love hearts, men det syntes jeg bare det ble verre av:(

<3 appen <3

Novaluzid er syrenøytraliserende og fåes reseptfritt på apoteket :) det fikk jeg anbefalt av min lege :) gaviscon fikk jeg også som et alternativ, enten tyggetabletter eller flytende, men synes det smakte så ekkelt..

Ellers er det generelle tips som å ligge med hodet høyt, lovehearts, drikke melk, unngå sterk/krydret/syrlig mat og drikke, Osv.. :)

Selv har jeg mellomgulvsbrokk, så har slitt med Halsbrann i mange år.. Har heldigvis ikke blitt værre hittil i svangerskapet! *bank i bordet* :)

Lilleprins - 10.12.13 ❤

Jepps, lykke til! ;) mye må man nok bare "bite i seg", men det er slitsomt å ha Halsbrann.. "/ men det jeg nevnte fungerer veldig fint for meg :)

tar også zantac av og til hvis det er veldig ille, tabletter som svelges med vann :) jeg får disse på resept, men de selges også reseptfritt på apoteket. Ifølge lege og apotekteknikere skal dette være greit å ta i små doser gjennom graviditeten:) det er iallfall ikke påvist noen skadelig effekt.. :)

Lilleprins - 10.12.13 ❤

Back
Topp