Halsbrann :s

Myshelle

Elsker forumet
Flere enn meg som sliter med halsbrann?har det hver kveld nå omtrent uansett hva jeg spiser føler jeg. Noen som har noen gode tips? Hva fungerer? Rakk egentlig ikke finne noe som fungerte så veldig forrige gang. Gikk endel lovehearts men.

Gaviscon er det eneste som har virket for meg i svangerskapene. Er som å shotte sperm, ikke spesielt festlig, menmen...

Har heldigvis ikke fått det enda men sleit veldig med det i forrige svangerskap. Ja lovehaerts funket litt men var jo så ille til slutt. Så da var det bare melk faktisk som funka. Syns det var det som funka/ lindra mest. Og så unngå all mat som gjorde det verre. Og det var mye tilslutt:/

Gaviscon var det eneste som hjalp i de andere svangerskapene. MEN jeg hadde de tablettene, flytende gaviscon fikk jeg ikke ned...

ynes banan hjelper litt, men har hørt at lovehearts skal være helt supert, så kommer nok til å prøve det før jeg begynner på gaviscon..

Hadde det masse sist gang å da hjalp sjokkomelk faktisk :P gaviscon hjalp aldri meg gjorde det bare verre ;)

Hadde også mye halsbrann da jeg gikk med gutten, nu har jeg bare bittelitt antydning til det på kvelden når jeg legger meg.. Ingenting som hjalp, trur jeg prøvde absolutt alt..

Med Nr 1 hadde jeg veldig halsbrann. Brukte da tablettene som heter LINK fra apoteket.

Sjokomelk og lovehearts funker også ;)

Back
Topp