Halsbrann :-S

Polly32

Blir kjent med forumet
Hei hei.

ER det noen som har tips mot halsbrann. Har prøvd å drikke melk, spise jogurt, loveharts, og spise lite men ofte....... Blir garn her, har nesten ikke sovet i natt på grunn av halsbrann som ikke vil gi seg :-/.

Er villig til å prøve nesten hva som helst nå!

Ligg med flere puter under hodet så slipper du de værste toppene! Ellers så funker melk på meg så har ikke noen flere tips:/

Mandler hjelper meg. På dagtid hjelper lovehearts, men ikke nok.. Hørte også at en teskje natron i et halvt glass vann skulle funke, men det var så stygt at jeg klarte ikke å drikke det..

Drikkeyoghurt eller biola fungerer her. Ellers må jeg holde meg borte fra Toro og andre ferdig eller halvferdige produkter. Lager pizza, lasagne, pastasauser o.l fra bunden(med knuste tomater på boks) Kaffe, kardemomme i boller o.l + pølser og fet mat er døden for meg!!

Lite tips er å finne ut hva slags mat som trigger halsbrannen og så holde deg borte fra det.

unngå kaffe, sterke krydder, juice og brus. jeg unngår leverpostei om dagen, for det gir meg mye halsbrann! prøv deg fram og finn ut hva som utløser halsbrann til deg.

Jeg tar Titralac om det er skikkelig ille, og jeg sover utelukkende på venstre side om natten, da dette lindrer veldig. Men det hender jeg våkner med halsbrann og må opp å drikke melk eller ta 2 Titralac ;)

Har også hørt at sitronvann kan hjelpe :)

Jeg tar titralac og drikker masse vann.Også prøver jeg å rape etter at jeg har fått i meg væske,for da renser jeg litt opp i systemet.

heisann=) mitt tips er mandler. de lindrer iallefall halsbrannen min. håper du finner noe som hjelper=)

Takk for alle gode råd :-). Nå skal jeg på butikken og handle mandler og sitron, muncholm og massevis av tyggis. har hørt at å tygge tyggis skal også hjelpe og drikke muncholm, en og en slurk om gangen :-)

Back
Topp