Halsbrann og urolige ben

Silje92

Flørter med forumet
Æsj! Jeg er såååå lei halsbrann nå!! Vanskelig å sovne på kvelden, svir halve dagen og ingenting borsett fra sjokomelk fra tine hjelper. Gavizon hjalp før, men nå funker det ikke lenger. Kjenner jeg får magesyre i munn, og noen ganger er det så ille at jeg må gå å kaste opp! Fy faen!
Forrje svangerskap hjalp lovehearts, husker jeg sov med det under puta. Men ikke hjelper det heller :(

Urolige ben har jeg også heletiden! Så selv om jeg er utslitt så må jeg rør på de jævla bena! Dritt når man skal sove!

Urolige ben kan jeg skrive under på.. Hat!!!! Ligger i sengen å spreller i frustrasjon.
jeg har begynt å tøye baksiden av leggene i trappa før jeg legger meg. Det hjelper

Har også veeeldig halsbrann nå, men har ikke funnet ut av hva som hjelper på meg. I starten hjalp det med litt melk, men det er bare kortvarig hjelp :-(

Huffda.. Men heldige deg som får sjokomelk til å fungere. I wish! Jeg tar tabletter. Husker ikke hva de heter, men de er små og funker som bare rakkern. Kjøper de på apoteket.

Her er halsbrannen på full vei inn ja! Har stort sett sluppet unna til nå, men de siste dagene har det blitt mer og mer. Føler med dere som slitt en stund allerede - halsbrann er grusomt!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er i samme båt som dere. Gaviscon hjelper ikke. Noe som funker for meg er å spise en teskje natron og drikke et glass vann. (Tips fra bestemor!)
Har ikke tenkt på det før nå når jeg bringer rådet videre, men jeg vet faktisk ikke om det er ok å spise natron når en er gravid... Skal høre med jordmor på neste kontroll!

Sniker fra september:) gaviscon fungerte ikke på meg heller, så novaluzid ble redningen for meg de to siste månedene! Fåes på apotek:)

urolige ben er no hærk! halv fem i natt ga jeg opp etter timer med banning og frustrasjon... jeg stod opp å vaska leiligheta jeg :)

urolige ben er no hærk! halv fem i natt ga jeg opp etter timer med banning og frustrasjon... jeg stod opp å vaska leiligheta jeg :)
Hahaha, jeg satt også oppe til 5 en natt, beina ville liksom aldri slappe av!!! Er til å bli gal av. Men prøv å tøy, eneste jeg syns hjelper.

prøvd andre reseptfrie preparater? For min del funker noen bedre enn andre.. her i huset går det i Link (pluss reseptbasert preparat pga andre årsaker..) :)

prøvd andre reseptfrie preparater? For min del funker noen bedre enn andre.. her i huset går det i Link (pluss reseptbasert preparat pga andre årsaker..) :)

Hvor får du tak i link? Det er ingenting som fungerer like godt som det.

jeg har kjøpt på apoteket :) Var på +apotek engang og der hadde dem bare tyggegummi (!?! - funker forsåvidt, men mye kortere virketid enn tablettene og upraktisk på natta), men her i byen har dem både på det uavhengige apoteket og på Vitus ;)

jeg har kjøpt på apoteket :) Var på +apotek engang og der hadde dem bare tyggegummi (!?! - funker forsåvidt, men mye kortere virketid enn tablettene og upraktisk på natta), men her i byen har dem både på det uavhengige apoteket og på Vitus ;)

Lucky you! Leter og leter, men ingen har de.

Back
Topp