Halsbrann og oppkast...

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
Jeg får seriøst så mye halsbrann om kvelden, når jeg har lagt meg. Forleden dag her endte det opp med at jeg kasta opp av det. Skikkelig ille og ubehagelig. Ble fort bedre etter jeg hadde kasta opp da men...

Flere som plages? Tips og råd mottas med stooor takk! :D

Hevet hodeende på senga, så du ikke ligger så flatt?

Prøv å ligg på venstre side, d hjelper meg. Har også en boks Titralac på nattbordet. Det er helt trygt for gravide å ta :-) håper du finner noe som hjelper :-)

Ja, har prøvd alle de rådene der, bortsett fra Titralac.. Noe hjelper, men det er liksom bare for en liten stund....

Når jeg ventet nr 1 var jeg mest plaget av det. Husker jeg spydde 17 ganger en gang på jobb når det var på det verste. Måtte være veldig forsiktig med sterk mat, kaffe, "tungt" fordøyelig mat og mat med mye syre i. Hjalp litt med oboy. Er ikke fullt så plaget nå, men kan ikke drikke mye kaffe, da må jeg ty til oboyen:). Og det er ikke alltid det hjelper. Håper du finner noe som hjelper deg;)

Lovehearts skal vist også hjelpe, har ikke prøvd det selv da jeg somregel ikke orker kjøre på butikken når jeg kommer på ar jeg har glemt det :p

Huff, den halsbrannen har startet her også.. Syns det kom mye tidligere enn sist jeg var gravid, da var jeg mye lengere på vei, er nå 16+5. Kommer helst på ettermiddag/kveld. Kan være greit å ha lovehearts i nærheten ja, brukte det sist gang og, men husker egentlig ikke hvor mye det hjalp☺️

Ska hjelpa å tygga mandla og. Nuvalusid har eg pleid å bruka :)

Jeg pleier å drikke samarin, hjelper som regel på meg :-) Sliter mye med halsbrann utenom graviditet også, og har prøvd så og si alle reseptfrie legemidler, og et par på resept, men går alltid tilbake til samarinen ;)

Back
Topp