Halsbrann og kynnere fra H!

Mandarinpiken

Forelsket i forumet
Vet allerede nå at dette blir en natt uten mye søvn. Var dum nok til å drikke kaldt vann før jeg gikk og la meg, så halsbrannen er godt i gang. Skal man forresten ringe føden ved mye vonde kynnere og murringer? De er ikke regelmessige ennå, men fryktelig vonde og varer over minuttet...

Kjenner meg GODT igjen i teksten din. Hehe jeg har vonde kynnere daglig, men ringer ikke føden. Men om du får de ofte selv om de ikke er regelmessig så er det jo bare en tlf samtale. Bedre å ringe om man lurer på noe:-)

Trodde man burde ta en telefon hvis kynnerne ble vonde jeg? For det skal de vel ikke være? Ubehagelige er èn ting, men vonde er ikke helt bra?

Nok en natt med utfordringer. Har lagt meg på sofaen denne gangen med netflix og en stor kopp med kakao. Hjelper mot halsbrann og sure oppstøt på dagen, så da regner vi med det funker på natten også:) Skal til kontroll kl 10, så håper jeg får et par timer med søvn først. Tihi!! Flere som er våken i natt?

Vet allerede nå at dette blir en natt uten mye søvn. Var dum nok til å drikke kaldt vann før jeg gikk og la meg, så halsbrannen er godt i gang. Skal man forresten ringe føden ved mye vonde kynnere og murringer? De er ikke regelmessige ennå, men fryktelig vonde og varer over minuttet...
Er det virkelig slik at kaldt vann fremkaller halsbrann? Tenkte ikke at det var sånn men opplever selv at halsbrannen blomstrer etter å ha drukket vann...?!

Jeg har sovet skikkelig dårlig inatt, men det er mest for at jeg tenker så mye og har en generell uro i kroppen. Har mye halsbrann også, men akkurat i natt var det ikke så ille.
Tenker å gå på apoteket etterpå og kjøpe noe for det.

Jeg har vært plaget med kynnere fra uke 17, og etter jeg bikka uke 30 fikk jeg beskjed av jordmor om at kynnerene var litt for harde til å være så tidlig så jeg måtte passe litt på. Rett før helga lå jeg oppe hele natten med sterke kynnere (Vonde!) og menssmerter, og ringte føden når jeg sto opp. Hun mente at jeg skulle ha lav terskel med å komme dit siden jordmoren min mente de var litt for harde for over en mnd siden. Men så lenge man klarer å slappe av og roe kynnerene så var det ikke noe problem :)
Vet ikke om dette var noe til hjelp, men jeg sliter veldig med kynnere selv og ville dele med dere om andre føler det slik!

Er det virkelig slik at kaldt vann fremkaller halsbrann? Tenkte ikke at det var sånn men opplever selv at halsbrannen blomstrer etter å ha drukket vann...?!

Det er akkurat sånn jeg føler det også!! Nå har jeg vært og kjøpt flytende Galieve. Æææsj.. Smaker som om man sutter på et rekeskall etter man har pusset tennene. Den peppermyntesmaken kunne de spart seg for.

Jeg har vært plaget med kynnere fra uke 17, og etter jeg bikka uke 30 fikk jeg beskjed av jordmor om at kynnerene var litt for harde til å være så tidlig så jeg måtte passe litt på. Rett før helga lå jeg oppe hele natten med sterke kynnere (Vonde!) og menssmerter, og ringte føden når jeg sto opp. Hun mente at jeg skulle ha lav terskel med å komme dit siden jordmoren min mente de var litt for harde for over en mnd siden. Men så lenge man klarer å slappe av og roe kynnerene så var det ikke noe problem :)
Vet ikke om dette var noe til hjelp, men jeg sliter veldig med kynnere selv og ville dele med dere om andre føler det slik!

hver gang vi har vurdert å ringe føden, så har kynnere stoppet. Sikkert bare arveprinsen som skal teste grensene til mammaen og pappaen sin;). Var på kontroll i dag, og da var hodet festet, og livmorhalsen 3 cm, så ingen tegn til at noe skal skje med det aller første. Muligens de vonde kynnerne kom i forbindelse med at hodet festet seg.. Har i hvertfal lest at det kan være årsaken. Men skummelt når de kommer mer under 10 min mellomrom og varer i over ett minutt. Haha!!

Back
Topp