Halsbrann :O

Det startet for meg i uke 4 og hadde det i en uke. Nå bare kommer og går det. Det tror jeg var mitt første tegn på at et eller annet kanskje var på gang slik at jeg testet om jeg var gravid :D
 
Neida, har slitt med det siden før jeg testet positivt selv. Kommer som regel av sterk mat, tomatsaus, pizza...
 
Hadde det i noen dager her, så gikk det over :) hadde ekstremt mye av det forrige svangerskap. Håper jeg slipper billigere unna denne gangen ;)
 
Åneii, det er så ekkelt og ubehagelig! Fikk tips under forige graviditet om å ta en liten skål med joghurt naturelle eller vaniljeis. Det hjalp kanskje litt. Og lovehearts skal også hjelpe, har jeg hørt :)
 
Åneii, det er så ekkelt og ubehagelig! Fikk tips under forige graviditet om å ta en liten skål med joghurt naturelle eller vaniljeis. Det hjalp kanskje litt. Og lovehearts skal også hjelpe, har jeg hørt :)

Tror jeg går for lovehearts :p
 
Vet ikke om jeg er lettet eller skuffet over å høre at vi er flere. Jeg hadde det bare et par ganger sist svangerskap helt mot slutten. Isj altså...
 
Gaviscon [emoji173] hatt halsbrann siden 3+4
 
Såpass! er ikke det reseptbelagt?
Gaviscon selges fritt på apotek og kan trygt brukes gjennom svangerskap og amming. Den absorberes ikke i kroppen, men danner et slags lokk over mageinnholdet.

Jeg har spiserørsbrokk og går egentlig på reseptbelagte medisiner hele tiden. Nå må jeg sverge til gaviscon...
 
Back
Topp