Halsbrann :o

Ikke enda heldigvis.

Ja begynner å merke det nå :/ bare 17 uker. Med de to forgje merket jeg ikke noe før helt på slutten

Er så plagsomt :o jeg er i uke 20, begynte for noen dager siden... Håper det ikke forsetter til august :)

Ikke ennå.. Venter på det ska komme, og har gaviscon på lager.. Det hjalp meg med forrigemann.

Ja, skulle nettopp inn å skrive en tråd om det. Sliter med det daglig, og det virker som det kommer uansett hva jeg spiser :s huff..

Å det hadde jeg med snuppa. Fy så forferdelig. Husker jeg fikk noen tyggetabletter som var redningen. Hadde ikke overlevd uten de.( Lurer på om det heter gaviscon???) Håper at jeg slipper det denne gangen...

Jeg sleit med halsbrann helt på slutten sist, da var det så ille at jeg ikke fikk sove om natta pga det (kombinert med en krabat i magen som hadde fest inni der hver dag fra kl 22-02...) Jeg taklet ikke de gaviscon tablettene, synes de smakte høgg..

Å det hadde jeg med snuppa. Fy så forferdelig. Husker jeg fikk noen tyggetabletter som var redningen. Hadde ikke overlevd uten de.( Lurer på om det heter gaviscon???) Håper at jeg slipper det denne gangen...

Kan være gaviscon. Hvite tyggetabletter, de ble redningen for meg også.

Slet skikkelig med det forrige graviditet. Måtte passe på hva jeg spiste, det hjalp litt. Håper jeg ikke får det denne gang! Det er helt grusomt

Ja:/ fikk det rundt uke 13, sist fikk jeg det i uke 16. Nå plages jeg så å si daglig:/

Plages daglig, og klarer ikke smaken på gaviscon, så jeg bruker linktyggis og fikk anbefalt en ny en på apoteket på mandag, smaker høgg, men ikke like ille som gaviscon, men den hjalp ikke noe særlig med mindre man har i seg 3-4 tabletter på en gang, så da blir det svindyrt...

Back
Topp