Halsbrann, noen tips imot det?

MammatilAmalie

Forelsket i forumet
Hei! Jeg har sliti med halsbrann i mange år å har hatt piller som jeg fikk av legen for det. Men veit ikke om jeg kan ta de lenger. Skal på 2 svangerskaps kontroll neste mandag(16), så skal høre da, men kanskje dere har noen råd eller tips? Får halsbrann av nesten alt mulig:/

Sniker litt fra januar 2014:) Jeg har hatt en del halsbrann gjennom svangerskapet, ( aldri hatt det før) men for meg funket kun loveharts faktisk :) men hør med legen din om du kan fortsette med de pillene du går på :)

De har en type tyggetabletter på apoteket som gravide kan bruke. Funka bra her :)

Jeg brukte flytende Gaviscon sist svangerskap og d var d eneste som funket,prøvde alt mulig.Mange andre m god erfaring av den selv om den smaker litt høgg:)Men d har kanskje betydning årsaken til halsbrannen hva som funker.Gavisconen lager en slags hinne som gjør at d ikke kommer lenger opp mener jeg å huske.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg brukte flytende Gaviscon sist svangerskap og d var d eneste som funket,prøvde alt mulig.Mange andre m god erfaring av den selv om den smaker litt høgg:)Men d har kanskje betydning årsaken til halsbrannen hva som funker.Gavisconen lager en slags hinne som gjør at d ikke kommer lenger opp mener jeg å huske.

Kjøper man den på apoteket eller får man det hos legen?:)

D kan du kjøpe reseptfritt på apoteket:)

Det hjelper å ligge med hodet hevet! (På kvelden/natten) Slitet også mye med halsbrann:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Melk kan hjelpe, hodet hevet, jeg tar en novaluzid om det er helt ille :) knaska de som godteri sist sv.sk :p

Unngå krydret mat o.l :)

Back
Topp