Halsbrann igjen... Flere?

4barnsmamma to be

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Plutselig har jeg fått ny runde med voldsom halsbrann:depressed::dead: Flere uker siden det roet seg ned. Flere som har fått en ny runde med det nå på slutten??? Kjenner jeg er svært lite motivert for denne plagen i tillegg nå:hungover::shifty:

Å ja da

Ååå uff jaaa! Var kvitt det en stund og for en ukes tid siden kom det tilbake. 8 dager igjen til termindatoen og klarer nesten ikke å vente til fødselen er overstått og halsbrannen borte :happy::happy:

Åjadda, den er virkelig tilbake. Har sitti i senga i 2uker nå fordi jeg får ekstremt med halsbrann så fort jeg legger meg ned. Gleder meg til å bli kvitt det igjen. :) 3dager til termin, så da håper jeg det snart er over. :D

Ja!! Får ikke sove pga så kraftig halsbrann :(

Har vært plaget hele svangerskapet, men de 2 siste ukene har det vært helt ekstremt!!

Det er grusomt. Jeg kaldsvetter når det står på som verst!! Er det jeg gleder meg mest til å bli kvitt.... Hva tar dere for å lindre det?

Å, det er så mange av oss som strever med det nå, ja. Stakkars oss! Det er så fælt! Blir innmari fint å bli kvitt det!!! Hva vi må igjennom for å få disse vidunderlige skattene...

Har hatt det til, og fra dette svangerskapet, men merker at det nå er tilbake igjen. Spes om jeg drikker noen av fun light saftene. Ikke alle. Og noen ganger etter jeg har spist tomat.
Har det heldigvis ikke så ekstremt nå :)

Back
Topp