Halsbrann fra helvete

Snart mamma til 4.

Flørter med forumet
I dag har jeg halsbrann fra helvete. Det gjør så vondt :shifty: hatt endel halsbrann med de andre også men dette tar kaka. Så tidlig. Har spiserørsbrokk så spørs om jeg burde ta noe for det:shy:

Jeg håper jeg slipper halsbrann denne gangen! Jeg hadde halsbrann så og si hele svangerskapet sist.

De har noen grønne pakker med tyggetabletter som smaker peppermynte. Gaelive? Usikker på om jeg husker rett navn, for de selges under gaviscon i utlandet (så gaviscon i norge er ikke det samme som gavescon i feks uk). De kan brukes, jeg synes de smaker ok og funket [emoji4]

Jeg har også begynt å få halsbrann. Sist kom det ikke før i uke 30, så jeg syns det komt litt vel tidlig nå. Er fryktelig irriterende. Må nok på apoteket snart for å forebygge litt. Husker jeg brukte noen tabletter sist, men klarer ikke å komme på navnet.

De har noen grønne pakker med tyggetabletter som smaker peppermynte. Gaelive? Usikker på om jeg husker rett navn, for de selges under gaviscon i utlandet (så gaviscon i norge er ikke det samme som gavescon i feks uk). De kan brukes, jeg synes de smaker ok og funket [emoji4]
Galieve funker som bare det :))

Jeg har også begynt å kjenne på halsbrannen. Pleid å hatt det i de andre svangerskapene også, så forberedt på at det kommer nå også. Får ta en tur på apoteket når det blir for gale. Kan jo test de Galieve om de funker, for de er egnet for gravide,sant?

Og så er det jo visse forhåndsregle en kan ta mtp. mat og måltidstidspunkt. Husker ikke helt hvordan det var, men må vel sette meg inn i det igjen :)

Hadde ikke sist, men har måttet snike til meg litt av mannens gaviscon tabletter, fungerer fint det.

Huff.. sniker litt.. kjente jeg synes veldig synd på deg som får det så tidlig. Jeg har akkurat begynt å få det selv nå. Litt opp og ned.
Får håpe det gir seg hos deg og at du ikke er plaget med dette resten av tiden!!
Skjønner ikke hvordan folk kan leve med halsbrann på daglig basis. Huff..

Back
Topp