Halsbrann fra helvete

Babyynr4

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen tips ? Utenom gaviscon , melk og lovehearts. Andre merker fra apoteket vi kan bruke utenom gaviscon ?

Noen tips ? Utenom gaviscon , melk og lovehearts. Andre merker fra apoteket vi kan bruke utenom gaviscon ?
Sov høyt med hodet. Jeg bruker konstant to puter nå. Ikke spis kort tid før du legger deg. Ikke spis fet mat. Og drikk biola, men det går vel under melk :)
Håper det går over snart.

Jeg og har fått det de siste dagene :-( Har ikke mulighet til å komme meg til apotek før lørdag, melk og yoghurt funker ikke, og lovehearts kan jeg ikke fordra! Blir å sjekke butikken for alt som kanskje kan virke i morgen :-P

Galieve :)

Et glass vann med 1 ts natron. Smaker ikke godt, men hjelper litt:)
Syns Novaluzid fungerer bedre enn Gaviscon av og til.
Vær obs på at melkeprodukter ofte lindrer der og da, men kan forverre plagene over tid..
Ellers unngå stekt mat, sterk mat, mye krydder og fet mat.

Syntes også Novaluzid funker bedre enn Gaviscon innimellom. Ellers så har jeg ingen andre tips, men føler så absolutt med deg! Hatt fæl halsbrann siden uke 10, og har enda ikke funnet noe som hjelper skikkelig.. Håper du finner noe som hjelper deg! :)

Skal få kjøpt inn novaluzid og Galieve. Begge fra apoteket ?

Mine beste tips er å tenke på hva en spiser.
For min del hjelper det å kutte ut bær, syrlige frukter, juice, smoothie, kaffe, mye løk og sterk mat.
Hjelper også å slutte å spise tidlig på kvelden.

Melkeprodukter lindrer.

Jordmor på svangerskapspoliklinikken her sa at hvis ikke gaviscon hjalp, ville hun ikke anbefale meg å prøve noe annet fra apoteket. Så her går det bare i å prøve å gjøre det beste ut av det :)

Dette står på Apotek1 sine sider:

• Vær forsiktig med kaffe og sterkt krydret mat
  • Drikk et glass skummet melk eller spis noen mandler.
  • Spis heller flere små måltider enn få store.
  • Unngå å spise rett før du legger deg.
  • Bygge opp sengen med puter eller annen støtte så overkroppen kommer litt høyere om natten.

Back
Topp