Halsbrann av folsyre??

Babysmula

Blir kjent med forumet
Hei. Startet med folsyre denne uken, har også ikm i dag, fredag. Er på dag nummer fire med halsbrann nå, noe jeg aldri har.. Iallefall ikke som dette.
Av nysgjerrighet (og håp) tok jeg en clearblue early til morgen i dag som var blank..hadde egentlig håpet kanskje det var en annen grunn til denne halsbrannen
Men kjenner mensen murringene og siden det var negativ tidligtest så lurer jeg på....noen som har vet om halsbrann kan komme av folsyre? Er det typ en bivirkning eller noe som de tablettene kan ha? Jeg er lei og knasker i meg Link til alle døgnets tider.

Ikke hørt om eller opplevd det jeg heller, folsyre er jo bare et vitamin.. tror ikke det har bivirkninger:bored:

Har iaf tatt det i over et år og aldri merker noe:)

Jeg tåler ikke folsyre. Får symptomer på GERD. Sykt plagsomt, kunne ikke dra på jobb på det verste. Spis bønner og linser istede eller prøv vesentlig lavere dose :)
Takk for tips! Tar en om dagen av de bittesmå tablettene som kjøpes på apoteket så tror ikke jeg tar for mye heller.
Men ja, spiser ikke noe annet enn jeg vanligvis gjør og ikke går jeg på noe medisiner. Det er ingenting som er nytt i livet mitt de siste par ukene som tilsier at jeg skal få halsbrann. Utenom folaten. Eller om jeg skulle ha vært gravid da men det håpet ligger straks i toalettskåla tror jeg

Takk for tips! Tar en om dagen av de bittesmå tablettene som kjøpes på apoteket så tror ikke jeg tar for mye heller.
Men ja, spiser ikke noe annet enn jeg vanligvis gjør og ikke går jeg på noe medisiner. Det er ingenting som er nytt i livet mitt de siste par ukene som tilsier at jeg skal få halsbrann. Utenom folaten. Eller om jeg skulle ha vært gravid da men det håpet ligger straks i toalettskåla tror jeg
Har tr kommet? :nailbiting:

Back
Topp