Halsbrann alt nå ???

Fitness

Forelsket i forumet
Jeg er 10+1 og de siste dagene har jeg hatt veldig halsbrann om aftenen/kvelden. Jeg har ikke spist noe spesielt sterk mat, det kommer uansett. Nå glemmer jeg jo fort, men husker ikke at det kom så tidlig sist ? Kjempe stas hvis dette skal fortsette i over 7 måneder til

Eg har hatt halsbrann både de første og de siste månedene i svangerskapet, i de to første svangerskapene mine. Er i 8 uke nå, og har halsbrann igjen.. Så det er nok normalt. Og et godt tegn vil eg tro;o)

Vi snakket om det på jobben i dag faktisk (de vet ikke at jeg er gravid) og da sa de at loveharts var tingen! Lillesøster vet jeg var stor på Hello Kitty Fizzy Harts når hun hadde halsbrann, så kanskje det kan hjelpe noe?
Merker ikke noe her. Foreløpig... hehe
Lykke til!

Loveharts og melk funker for meg:)

For meg kom det ikke før i siste trimester sist. Gaviscon hjalp meg godt!! 

HvitSnø skrev:
For meg kom det ikke før i siste trimester sist. Gaviscon hjalp meg godt!! 

Sign! Tror ikke det var før magen ble skikkelig stor at det kom, men herregud så ille det var!!! Fikk ikke sove på natta pga den evinnelige halsbrannen!!! Æsj altså!! Jeg måtte jo sitte oppreist i senga og duppe av litt nå og da... Gaviscon hjalp litt, men jeg kviet meg sånn for å spise de for jeg syns de var skikkelig ekle! :( Men Love hearts funket ikke i det hele tatt hos meg... Jeg kunne sikkert sagt at det hjalp, bare for å ha en grunn til å spise det for det er jo kjempegodt, men det hjalp ikke en dritt mot halsbrannen min ihvertfall... Huff, jeg føler med deg hvis du har fått det allerede, da tror jeg at jeg hadde tatt til tårene! Syns det var den verste sv.skapsplagen sist og jeg hadde bekkenløsning og kvalme også.. Håper ikke det er veldig ille og at du finner noe som hjelper for deg mot det. God bedring!

Jeg brukte gaviscon sist, og det hjalp bittelitt, men jeg brukte ikke det så tidlig som nå! Lovehearts skal jeg prøve, det fikk jeg faktisk skikkelig lyst på. Lurer på om ikke min kjære må ta seg en tur på butikken ;-)

Sliter med det nå i kveld igjen, ugh!

Off, halsbrann høres helt forferdelig ut! hadde det heldigvis ikke sist, og håper det holder seg unna denne gangen og!
Grunnen til at det kan komme så tidlig, er at det er hormoner som påvirker lukkemuskelen i magesekken ;S

Jeg  har det tidvis allerede, hadde det sist også, lovehearts fungerte glimrende da. ;-)

Legen min anbefaler tre typer tabletter: Link, Novaluzid og Gaviscon. De er alle trygge for gravide.

knasket titralac de siste tre mnd sist!! å d funka;) smakte ikke så værst heller;) kjøpes på apoteket..

Back
Topp