Halsbrann allerede ?

Glapia18

Betatt av forumet
Begynte å få halsbrann idag- håper ikke det men at det bare er tilfeldig. Det var jo veldig tidlig!!

Kommer og går for min del :wtf:

Mener jeg fikk det veldig tidlig sist, og det vedvarte til den dagen jeg fødte! Siden har jeg ikke hatt det!

Her er også halsbrannen i full sving [emoji17] Begynte tidlig sist også, og ga seg ikke før etter fødselen [emoji107]

Har også fått det tidlig [emoji30] leste at hormonene gjør sånn at lukkemuskelen blir slappere, seinere i svangerskapet er det mer fordi magen presser :-)

Jeg hadde det litt av og på sist. Har ikke kommet enda, men regner med det dukker opp etterhvert [emoji85]

Jeg har våknet med halsbrann et par ganger, det kommer og går som de sier her. Våkner alltid med forferdelig smak i munnen nå da!:yuck: rett ut å pusse tennene på morgenen..

Var så vidt forbi ikm før jeg våknet med den verste halsbrannen jeg har vært borti [emoji15] Er litt av og på nå, avhengig av hva jeg spiser. Normalt sett aldri plaget med slikt. Men husker det var ille forrige svangerskap også.

Huff da, halsbrann er jo no skikkelig dritt. Hadde det bare når jeg var høygravid sist og ikke merket noe til det nå, går bare rundt og småraper :smiley-ashamed008

Har en tendens til å få det på natten, inkludert i natt [emoji30] også blir jeg så kvalm av det

Back
Topp