Halsbrann....ALLEREDE

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Våknet opp med en helt grusom halsbrann i dag, og den har vart i så og si hele dag. Kjente den ulme seg opp natt til i dag. 

Jeg er virkelig ikke vandt til at den slår ut SÅ tidlig, og er heller ikke vandt til at den plager meg fram morgengry til kvelden! Dette liker jeg virkelig ikke, er det en ting jeg IKKE har savnet når det kommer til sv.skap så er det HALSBRANN! emoticon

Skjønner ikke hvorfor det kommer så tidlig, tidligere har den ikke kommet før i uke 16 ++! Gah..!

Noen andre som sliter med halsbrann allerede nå? Og noen tips hvordan jeg kan dempe den forbaskade brannen? Tips mottas med takk 

Jeg har også halsbrann av og på.. For meg hjelper Gaviscon, som kjøpes på apoteket. Den er både i tabletter og flytende. Jeg synes den flytende virker best :)

Her ikke fått det enda.

Men sist jeg gikk gravid, hadde jeg en pose med mandler, tok en 6-7 stk og det hjalp meg.

Snuppeluppe skrev:
Jeg har også halsbrann av og på.. For meg hjelper Gaviscon, som kjøpes på apoteket. Den er både i tabletter og flytende. Jeg synes den flytende virker best :)

Trodde ikke det fantes tab/flytende væske som kunne tas mens man er gravide, men tusen takk for rådet :) Skal forhøre meg på apoteket :)

Gladjento skrev:
Her ikke fått det enda.

Men sist jeg gikk gravid, hadde jeg en pose med mandler, tok en 6-7 stk og det hjalp meg.

Hmmm mandler, den har jeg ikke hørt før, men takk for tipset. Det skal jeg prøve, og det skader ikke med nøtter, elsker nøtter 

Lykkeliten_84 skrev:

Snuppeluppe skrev:

Trodde ikke det fantes tab/flytende væske som kunne tas mens man er gravide, men tusen takk for rådet :) Skal forhøre meg på apoteket :)

Gaviscon er helt ufarlig for gravide. Fikk anbefalte det av både lege og jordmor mot halsbrann. Så det kan du trygt bruke :)

Back
Topp