Halsbrann <3

babyto

Elsker forumet
Der var vel mitt sikreste tegn på graviditet dukket opp.. Hurra .... Jaja, bedre enn kvalmen som jeg enn så lenge bare er litt plaga med om jeg spiser eller sover for lite. Andre som er plaga med halsbrann eller har vært det? Hva hjelper mot det? Her er det bare gaviscon jeg har prøvd som har gjort nytten så det kommer sambo hjem fra jobb med snart :)

å nei.. det er helt forferdelig!!! fikk det de siste 6-7 ukene sist. og håper virkelig jeg slipper denne gang!

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Fikk det ikke så tidlig med første men sist og nå får jeg det visst veldig tidlig :/ rart...er jo ikke noe som presser på enda så må jo være hormonelt :p

Ånei, halsbrann kan holde seg langt unna meg og, for det er grusomt!

Jeg vil ikke ha halsbrann denne gangen!
Sist våkna jeg gjerne på natta fordi den var så intens og jeg måtte spy :angry3

Med første mann hadde eg halsbrann fra ei veke før eg testa positiv og heilt til ho blei født. Rein tortur! Det einaste som hjalp på meg var å tygge mangler, tygge spearmint tyggis og drikke vatn med ei ts natron i :)

Mangler = mandler

Halsbrann hadde jeg de siste 2-3 mnd sist, jævlig rett og slett! Jeg spiste love hearts jeg, syns det hjalp ;)

Ahhh... Halsbrann savner jeg ikke og håper jeg slipper unna eller at den kommer seeeeeent... Fikk det så tidlig sist, slet sånn med å sove pga det sist :-/

Hoff ja det er ille.. Sambo glemte gaviscon :BangHead Men kom på at melk hjalp meg mye forrige gang så den får berge meg til i morgen :)

Back
Topp