Halsbetennelse!

**Hengetrusa**

Forumet er livet
Dere som har hatt det... Hva slags symptomer hadde dere? Hadde dere feber? Måtte dere få behandlig for det?

Jeg lurer på om jeg må til legen med halsen min. Den er skikkelig sår, jeg er hes, tett, det er røde klumper nedi svelget (store) og små røde prikker på mandelen... Også svakt hvitt belegg rundt omkring... Ett område er litt gult[:'(]

AUAU!!![:(]

Jeg hadde ikke feber..
Høres ut som en tur til legen er på sin plass ja...
God bedring..[:)]

Jeg hadde halsstreptokokker like før jul, det minnet om dine symptomer.. og i barnehagen idag fikk jeg beskjed om at det gikk mye halsstreptokokker der, så det går nok litt overalt vil jeg tro..

ORIGINAL: VilliTrusa

Jeg hadde ikke feber..
Høres ut som en tur til legen er på sin plass ja...
God bedring..[:)]

Nei, ikke feber jeg heller...
takk takk[:)]

flere??

ORIGINAL: [Malin]

Jeg hadde halsstreptokokker like før jul, og i barnehagen idag fikk jeg beskjed om at det gikk mye halsstreptokokker der, så det går nok litt overalt vil jeg tro..
'

Hvordan var det?
Aldri hatt halsbetennelse/streptokokker før jeg...

ORIGINAL: **Hengetrusa**

Jeg hadde halsstreptokokker like før jul, og i barnehagen idag fikk jeg beskjed om at det gikk mye halsstreptokokker der, så det går nok litt overalt vil jeg tro..
'

Hvordan var det?

Jeg hadde feber en dag, men jeg hadde ørebetennelse i tilleg, så det var kanskje pga ørene.

Jeg hadde sinnsykt vondt i svelget, klarte ikke gape opp skikkelig, så fikk ikke sett hvordan det såg ut. Til tider svei og "brant" det i svelget, og jeg gikk og grua meg til hver gang jeg skulle svelge... [:'(] Fikk 10 dager penicilinkur for det, så forsvant det..

ORIGINAL: Lissyjane

Herregud. Kom deg til legen. Det er gått langt allerede og det høres ikke ut som det vil gå over av seg selv. Så jeg vil sjekket CRP en min jeg[;)]

Oi, ja...[:o] Har tenkt det bare var sår hals i forbindelse med forkjølelsen jeg[8|]

'

Hvordan var det?

Jeg hadde feber en dag, men jeg hadde ørebetennelse i tilleg, så det var kanskje pga ørene.

Jeg hadde sinnsykt vondt i svelget, klarte ikke gape opp skikkelig, så fikk ikke sett hvordan det såg ut. Til tider svei og "brant" det i svelget, og jeg gikk og grua meg til hver gang jeg skulle svelge... [:'(] Fikk 10 dager penicilinkur for det, så forsvant det..

uffda[:'(]
Ja, da får jeg komme meg til legen[:)]
Takker for svar[:D]

Herregud. Kom deg til legen. Det er gått langt allerede og det høres ikke ut som det vil gå over av seg selv. Så jeg vil sjekket CRP en min jeg[;)]

Oi, ja...[:o] Har tenkt det bare var sår hals i forbindelse med forkjølelsen jeg[8|]

Ja,men når det er hvitt over hele og attpåtil gult så er det skikkelig betent. Er sånn som mg du[8D] "Det er sikkert bare sånn og sånn[8D]

hehe[:D] Takk for svar[:)]

Ja,men når det er hvitt over hele og attpåtil gult så er det skikkelig betent. Er sånn som mg du[8D] "Det er sikkert bare sånn og sånn[8D]

hehe[:D] Takk for svar[:)]

God bedring da[:)] Hold oss oppdatert om hva legen sier i morgen da[:)] Er nysgjerrig på hva crp en din ligger på[8D]

hehe skal oppdatere jeg[:D][:D]

Back
Topp