Halsbetennelse

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Noen som har hatt halsbetennelse eller mistanke om det i svangerskapet?

Har en liten mistanke på om det kanskje kan være det jeg har fått, men er litt treg når det kommer til å ta kontakt med lege. Lurer på om det kan være farlig for barnet?

Halsbetennelsen i seg selv er ikke farlig, men høy feber er ikke bra. Kontakt legevakt hvis du tror du har halsbetennelse, greit å få sjekket om du kan få noe for det eller om det er pga virus.

Halsbetennelsen i seg selv er ikke farlig, men høy feber er ikke bra. Kontakt legevakt hvis du tror du har halsbetennelse, greit å få sjekket om du kan få noe for det eller om det er pga virus.

Har ikke så veldig mye feber foreløbi, å tror jeg bare er i startfasen, tenker å ringe om jeg blir værre eller ikke blir bedre iløpet av helga. Var bare redd for at det kanskje kunne være farlig for barnet :)

Jeg hadde kraftig halsbetennelse veldig tidlig i svangerskapet, klarte nesten ikke svelge mitt eget spytt :( gikk over etter tre dager, men Gud for et helvete :(
Gikk ikke til lege, skulle nok gjort det, for jeg var skikkelig dårlig!

God bedring :)

Jeg hadde kraftig halsbetennelse veldig tidlig i svangerskapet, klarte nesten ikke svelge mitt eget spytt :( gikk over etter tre dager, men Gud for et helvete :(
Gikk ikke til lege, skulle nok gjort det, for jeg var skikkelig dårlig!

God bedring :)
Au! Ja det er ikke godt, å har lest og erfart tidligere at det går over etter 3-7 dager, får se om det går over, er på dag 3 nå, og har bare blitt værre, så satser på at det roer seg etter hvert!

Tusen takk :)

Ofte ber man folk om å se ann i ca. 1 uke, da pleier det å bli bedre. Hvis ikke, er det som regel strep a. Selvfølgelig, vis man har veldig høy feber, har tydelige pusspropper på hovne mandler eller veldig store problemer med å svelge skal man til lege tidligere :)

Back
Topp