Halsbetennelse

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Har fått halsbetennelse :(
Mandlene toucher nesten bort drøvelen, og det er masse hvite pusspropper på.
Digg :/
Sønnen min hadde verdens dårligste ånde i morges, og hostet stygt, så vi har det nok begge to.

Satser på at kroppen kvitter seg med det selv, for jeg vil slippe antibiotika!
Har bare et snev av feber, og føler meg relativt grei. Vet at feber er "farligere" for fosteret enn hva en paracet er, så stiger den skal jeg ta paracet.
(Med "farlig" så mener jeg at fosteret reagerer mer negativt på en varm mammakropp, enn hvordan den reagerer på en paracet)

Men vet dere hva reglene er for antibiotika? Hvis jeg blir sykere, mener jeg. Er det noen typer jeg bør unngå? 

Off, det høres ikke noe særlig ut 
Har null peiling på antibiotika, men ønsker deg og gutten din god bedring 

Jeg fikk apocillin da jeg hadde UVI i uke 6. Hvis det er helt sikkert at det er bakteriell infeksjon (stor sannsynlighet siden du har belegg) får du antibiotika om det ikke går over av seg selv. Er det virus må du lide deg gjennom det.

Jeg slet med kroniske halsbetennelser og betennelsse i mandlene veldig lenge, men siden samtlige ganger var virusrelatert fikk jeg ikke fjerne dem. Måtte ringe legen hver gang jeg hadde belegg på mandlene så vi kunne loggføre det. Måtte ha det 6-8 ganger på ett år, så skulle jeg få fjerne. Jeg hadde betennelse i mandlene 12 ganger. EN var bakteriell :< Da var riktignok mandlene mine svarte, og ikke grå/hvite, men det gikk over av seg selv uten medisin. Var i full jobb, ingen feber, bare veldig vondt.

Huff halsbetennelse e nåkka herk! Kjempeondt =/ Ønsker dæ masse god bedring og krysser fingran for at du blir fort frisk! Du må i allefall bli så frisk at du kan komme på treffet i neste uke! ;)

Back
Topp