halsbetennelse uten mandler???

ToPrinser

Glad i forumet
Går det an??

Fjernet mandlene mine for 6 år siden,så de har jeg jo ikke da...

Men den siste uka har jeg hatt skikkelig vondt for å svelge... Hva kan det være mon tro?? Noen som har vært borti sånt??

Har ikke feber,bare veldig sliten i kroppen....

Hmm.. Vet ikke.. skal fjerne mine mandler selv.. Slipper jeg evig halsbetennelse da?? Hurra:)

Jeg vet faktisk ikke. Har alltid trodd at det ikke skal ha noe med saken å gjøre. Men så var heg hos legen pga vondt i halsen, lungene og hostet fælt. Og når han da ser i halsen så kommenterer han at her var jo mandlene vekk. Så da utelukket han halsbetennelse[8|]

Jepp det går an..har fjernet mandlene men har hatt halsbetennelse etterpå..men ikke så vondt som før[:D]

Det går fint an å ha halsbetennelse uten mandler, jeg fjerna mine for mange år siden og har hatt halsbetennelse et par ganger siden!

Jeg fjernet mandlene for ca 10 år siden, og har vondere i halsen nå enn før jeg tok de (seff, sjeldnere da)

Dere som har hatt halsbetennelse uten mandler... Hadde dere feber også???

ORIGINAL: ToPrinser

Nei[:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Nei[:)]

Fikk du noe medisiner???? [:)]

Kan jo være en forkjølelse som går.

For jeg har mine mandler i behold og har vært kjempe sår i halsen de siste 3 dagene.
Men ingen hovne mandler.
Begynner å bli bedre nå da men har ikke vært mye behagelig

Ja.

jeg har aldri hovne mandler når jeg har halsbetennelse.. jeg er hoven nedover i de små kjertlene nedover i halsen. Så ja.... er ikke kun i mandlene betennelse setter seg.

Jepp det går an..har fjernet mandlene men har hatt halsbetennelse etterpå..men ikke så vondt som før[:D]

Sign

Ja

Kanskje jeg burde tatt meg en tur til lege ja.... Er skikkelig vondt å svelge noe,dritt asså...

Samme sier jentungen. Hun fjernet de da hun var seks, og er nå 12, og har hatt halsbetennelse to ganger etterpå.

Gubben har ikke hatt det i det hele tatt, han fjerna mandlene i mai i fjor.

Back
Topp