Halsbetennelse mot overvekt!

*Perlemor*

Gift med forumet
Siste uka har jeg hatt omgangsyke og nå halsbestennelse, stort sett lev på noen mariekjeks og litt saft og vips så er jeg ned 2,5 kg! Siden søndag kveld!! [:D] Kanskje ikke anbefalt slankekur, men det funker som bare juling [8D]

He he, så deilig[:)] Alle monner drar[:D][:D]
Husker jeg hadde magevondt her et par dager for noen uker sia, orka ikke å spise, og ned to kilo med en gang. Desverre kom de fort på igjen da[&:]

God bedring til deg! Håper du blir frisk nå da[:)]

bare så synd de kommer på fort som svint når man blir frisk, og gjerne noen ekstra kg attpåtill, hehe[;)]

ORIGINAL: Hegepia83

bare så synd de kommer på fort som svint når man blir frisk, og gjerne noen ekstra kg attpåtill, hehe[;)]

Driver med et stort Grete Roedeprosjekt nå, så de skal iallefall ikke på igjen!!! Men må nok passe meg ekstra ja!

En annen slankekur som funker som faen er å ta mandlene[:D][:D][:D]

ORIGINAL: @ne

Spørs det, er ganske sikker på at jeg kunne levd finfint på vaniljeis!!! [8|][8D]

Hehe, tror jeg holder meg til trening og sunt kosthold jeg [;)]

Igrunn er jeg helt enig med deg Skrållan!! [;)]

ORIGINAL: *Perlemor*

ORIGINAL: @ne

Spørs det, er ganske sikker på at jeg kunne levd finfint på vaniljeis!!! [8|][8D]

Så for meg ei uke med fråtsing i pistasj-is, sjokolade-is osv osv osv...
Skuffelsen var stor da jeg kun fikk spise saft-is, altså lollipop... og jeg som ikke liker saft-is engang[8D]

Aldri så galt at det ikke er godt for noe [;)]
Svangerskapskvalme er en annen metode. Veide 3 kg mindre idag enn for et par uker siden jeg [8|]

Jeg skal forresten slankes litt neste uke jeg også, the hard way... skal til tannlegen på mandag, kommer til å bli blakk og sulten i flere dager etterpå! [8D]

Back
Topp