Hals og bihulebetennelse..

Malaha

Blir kjent med forumet
Fysj, Var ikke det jeg hadde håpet på skulle slå meg ut nå. Jeg hadde virkelig ikke lyst å ta penicillin nå. Noen fler som har tatt det? Men legen sa det ikke var farlig, samme sa de på apoteket. Må vel bare roe meg med det... Håper det går fort over nå da.

Hadde bihulebetennelse i forrige svangerskap og tok antibiotika tvert. Men jeg blir også veldig syk uten, og jeg gikk i 3 mnd med det før det gikk over ( gikk fra bakterie til virus etter to uker ). Greit å være frisk når fødselen er i gang;)

Jeg hadde også bihulebet. i uke 36. Er såå glad jeg startet på penicilin mandag for onsdag 5 mars gikk vannet og lillegutt kom dagen etter- 1 mnd gir tidlig. vannet gikk ikke på grunn av at jeg tok denne, men fordi en infeksjon i kroppen kan føre til for tidlig vannavgang som d gjorde hos meg. Pencilin gjorde at jeg hadde kommet meg og fått litt krefter. På sykehuset kastet de tabelettene mine og ga meg sterke intravenøst hver 6 time for de ville raskt ha meg så frisk som mulig, d er best for meg og babyen! Det er faktisk best for dere begge at du tar den når du er syk :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Var ferdig med min andre pencelinkur nå på torsdag, begge for streptokokker i halsen. Har aldri noen gang vært så syk før, men nå når jeg er blitt frisk føler jeg meg så topp som jeg aldri har følt før :-D ikke farlig med pencelin! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

God bedring!
Jeg har (kryss i taket) ikke vært syk dette svangerskapet, sånn i det hele tatt.
Sist hadde jeg blærekatarr en eller to ganger og måtte ha medisiner for det, og jeg fikk influensa.
Greit det finnes medisiner man kan ta under graviditeten, for man blir jo ekstra raskt pumpa :P

Uff så kjedelig. Masse god bedring!

Jeg er vanligvis forkjølt og slikt på vinteren, men i år har jeg jammen meg holdt meg frisk. Og min kjære som vanligvis er frisk har vært syk to ganger siden nyttår. Merkelige greier!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp