Hals/buff i bomull?

gutt09jente11

Forumet er livet
Ønsker ikke sånne billige som bare henger løst.

Har nå en fra ullvang og en fra reima i ull, men ser ungene blir prikkete nå i halsen når det er så varmt i været.. Men greit å ha noe i halsen for det er enda mye snø her, og kald luft..

Noen som har tips?

De selger jo slike på alle sportsbutikker?
De vi har har vi fått gratis og er fra bedrifter i området, og vi er fornøyde med alle våre.

Det er de jeg ikke ønsker :P For de blir hengende fremover og da blir det åpent i halsen!

Vil ha noen som sitter litt tettere på.

Tynne skjerf, slike som man bare trer igjennom den andre delen vil jeg tro holder seg på plass.
Det kan jo evt lett lages selv om man har tilgang til symaskin (eller noen som har det)

Har en som er skikkelig tett fra name it! Trang å få over hodet, men god når den først er på :-)

Det er de jeg ikke ønsker :p For de blir hengende fremover og da blir det åpent i halsen!

Vil ha noen som sitter litt tettere på.

Jeg tror da de har sånne buffer i barnestørrelser på sportsbutikkene? De vil vel sitte bedre på barn?

Jeg har en Kari Trå tror jeg. Fleece inni og ganske tjukk, da henger den ikke. Hender snupp låner den, finker til henne også:)

Her så har unga mange forskjellige som vi er fornøyd med. Alt fra reklame buffer til andre som er kjøpt billig . Her har en fått de i 3 strk små barn, større barn og voksen

Kjøpte nettopp slike i bomull/fleece fra reflex, veldig gode og veldig billige!

Back
Topp