Halloweenkostyme til nyfødt

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Dette høres kanskje rart ut, men jeg trenger tips til lillebror (termin 3.okt), og til megselv som jeg kan amme i. Har en dødskul heksekjole, men den er litt trang over puppene til vanlig og kommer ikke til å funke i år.

I fjor hadde vi nemlig Halloween-fest her hjemme midt på lørdagen for 3(4)-åringer og mammaene dems (med søsken). Vi var mange, 8 barn og 8 voksne. Og 4-åringen vil veldig gjerne ha det i år også, og han og vennene snakker om det i bhg! Så jeg har lovet han det! (Får evnt hjelp hvis baby ikke sover, så det ordner seg). Viktig å gjøre noe for han også etter lille kommer :)

Hva med marihøne?
Da kan du ha på deg en svart ammetopp og en rød kappe med svarte prikker. Lille kan være et annet krypdyr eller innsekt om du ikke vil lage marihønekostyme til han og...

Storebror skal forresten være kai loren (?). En slem star wars-figur han fikk kostyme av mormor da hun var på tur som trodde det var darth vader.

Så denne her om dagen - ikke så veldig skummelt, men enkelt-ish å fikse :)
034b7abd52aa38ba01213c.dc06679e7d.jpg
÷

Spøkelse:hilarious:

haha, eneste måten jeg vet å lage spøkelse på er med laken over hodet, og da har man jo ikke hendene frie til å fikse det man trenger underveis, men hadde vært lett å amme i, da :D
Du ammer da under lakenet! :) Ellers så kan du lage deg åpninger til armene, noe ala poncho ;-)

Kylo Ren er jo den "nye" Darth Vader. Han er sønnen til Princess Leia og Luke Skywalker, så her snakker vi Darth Vaders barnebarn og erkeskurken i de nye Star Ward filmene. Så det er jo et knallkult kostyme for storebror:happy: Kanskje det hadde vært kult å kjøre Star Wars tema for lillebror også? Hva med å søke på ebay etter "Newborn star wars costume". Fikk opp bla. et sett med strikkede Yoda-ørelue og kortbukse som var supersøtt! Eller du kan søke "newborn halloween costume" og da finner du mange søte babykostymer

Hvis du er handy kan du jo lage et yodakostyme til minsten. Jeg heklet Yodalue til ettåringen skulle på karneval i bhg. Med tilhørende heklet lyssverd :)

Kylo Ren er jo den "nye" Darth Vader. Han er sønnen til Princess Leia og Luke Skywalker, så her snakker vi Darth Vaders barnebarn og erkeskurken i de nye Star Ward filmene. Så det er jo et knallkult kostyme for storebror:happy: Kanskje det hadde vært kult å kjøre Star Wars tema for lillebror også? Hva med å søke på ebay etter "Newborn star wars costume". Fikk opp bla. et sett med strikkede Yoda-ørelue og kortbukse som var supersøtt! Eller du kan søke "newborn halloween costume" og da finner du mange søte babykostymer

What - denne filmen har jeg ikke fått med meg?? Princess Leia og Luke Skywalker? De er jo søsken!

Du kan kjøre tandemhopp!!

upload_2017-8-15_12-27-4.png

tok et raskt søk på baby carrier halloween costume :)

Altså jeg er ikke inne i star wars. Så blir vel svarte klær, kattehale og kattehårbøyle e.l. på meg. Men baby må være "skummel" i følge storebror, så jeg får høre hva han synes om tipsene deres. Takk for de :) mange bra!

Har et håp om at baby ikke må bæres hele tiden, men kan ligge i vugga en stund (eller ute i vogn) mens vi har festen.

Det er jo litt tidlig for at det har kommet i butikker, men det hadde vært så deilig å ha det unnagjort.

What - denne filmen har jeg ikke fått med meg?? Princess Leia og Luke Skywalker? De er jo søsken!

Huff, der skreiv jeg helt feil:p Mente selvfølgelig Han Solo!:happy: Det er nummer 7, The force awakens, jeg tenker på. Den som er produsert av disney og ikke Lucasfilm.

Huff, der skreiv jeg helt feil:p Mente selvfølgelig Han Solo!:happy: Det er nummer 7, The force awakens, jeg tenker på. Den som er produsert av disney og ikke Lucasfilm.

Aah, godt å få det oppklart! Jeg har nok ikke fått kikket på Disneyene (selv om jeg burde, har noen nevøer som er superdiggere)

Back
Topp