Halloween

anines

Elsker forumet
Er det noen som har noen Halloween planer til helgen? Jeg er invitert i en bursdag i morgen, hvor vi såklart må kle oss ut, noe jeg egentlig ikke har særlig lyst til :p Noen med tips til hva man kan være uten å måtte kjøpe masse nytt eller en hel kostyme?

Jeg skal være med på en halloweenfest og tenkte å bruke sminke og være et rådyr! Det fins så mange tutorials på YouTube og pinterest, skal bruke en av dem. :p

Jeg og samboeren er blitt invitert på lørdag. Jeg har takket nei pga jeg ikke kan drikke og føler ikke for å kle meg ut heller :) i fjor var jeg buisness woman. Enkelt og greit.

Vær en NonStop-pose! Svart søppelsekk og klipp ut noen rundinger av farget papir, og logo, så er du good to go ;) så det en gang tidligere, og syntes det så fantastisk ut! Og et pluss er at (hvis du sliter med det, slik som jeg) du kan gjemme en oppblåst mage inni der :)

Vi drar med oss barn og besteforeldre opp i gapahuken ikke så langt unna oss, tenner noen lykter, bål og griller pølse ute i mørket :)

Skal i bryllup til tanten min, hun er kun 9 år eldre så vi er ganske nære men blir interessant og høre om noen begynner å stusse over at jeg ikke drikker allerede

Ingen planer ennå! :) Min svigerinne har bursdag i morgen, så kanskje det blir et besøk. Ingen utkledning ihbertfall :p Får se an formen til snuppa som har hatt feber i går og i dag..

Back
Topp