Halloween

En tråd i 'Februar 2013' startet av nøttelitenItreet, 31 Okt 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

I dag er det halloween. Pleier dere markere det på noe vis?
    Pleier barn gå "trick or treår" der du bor?

- på app'n -

2. Mamma2013 Gift med forumet

Tror nok ikke vi kommer til å merke stort, kanskje nabobarna kommer på døra en tur :)

*Emma020213*
    *bonusgutt140710*
    *på app'n*

3. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Her har jeg funnet ut at de årene jeg glemmer å kjøpe inn snop, da dukker det opp masse barn på døra. Dersom jeg faktisk kjøper, da kommer det ikke en sjel.

Tassen her driver og skravler om at han skal på halloweenfest i kveld, men det har man da ikke hørt noe om.. Får høre med moren til nevnte tass, kanskje.

4. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Nop, har alldri hatt noen på døren, men har kjøpt i tilfelle, kjedelig viss vi ikke har noe.

5. kulielsker90 Betatt av forumet

Bor i en kjeller leilighet, så er ikke noen som kommer på baksiden av huset til oss. :) Litt deilig!

6. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Har kjøpt inn godis hvis noen kommer på døra,men de får komme før lillen sovner altså! Hvis de kommer etterpå og vekker henne skal de få møte ei heks i døra i allefall!

7. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Har ikke pleid å kjøpe noe, men får vel gjøre det. Synd hvis det ikke kommer noen, snopet må jo inn i en eller annen munn...:p

• Liker Liker x 1
  8. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Haha,sant :p

9. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Det hadde jo vært trist, ja. :p

- på app'n -

10. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Hvor lenge må man vente for å konstatere at det ikke kommer noen??? :p

11. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Kommer an på hvor gamle unga er. :p

- på app'n -

12. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

i fjor kom de siste halv ni tror jeg... Det synes jeg begynner å bli litt vel sent!

13. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Sånn at du ka. Spise snoket ditt selv du mener?

14. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Slukker lyset og er kvitt et problem... :p

15. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Hæ? Jeg liker da ikke snop :p

16. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Hehe ;)

17. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Fortsatt ikke så mye som et skummelt lommetørkle her! En av de tingene som er veldig fint med å bo utenfor et boligfelt. :p

- på app'n -

18. Peachykeen Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️

Her var det nettopp en liten gjeng innom. For noen frekke kids. "Knask eller knep? Vi er seks stykker, kan vi ta så mye snop vi vil?" Eh, nei

19. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Fysjameg!

20. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Fysj!

- på app'n -

Del denne siden