halloween....

Bebibooms

Gift med forumet
i går leverte jeg ut invitasjoner til vennene til Marcus m familier til halloween party... [:D]
så vi blir omlag 15 stk...alle må kle seg ut, store og voksne.... så skal vi lage heksegryte (asså orange gryterett, hehe...) tenkte å lage orange muffins m edderkopper på...orange og grønn gele...

masse halloween pynt og lys å sånne ting...

så skal alle ta med seg eget gresskar, så skal vi lage lyslykter....[:D][:D][:D]

noen andre tips til noe jeg kunne laget til?? [:)]

første gang jeg lager til noe sånn halloween opplegg...men jeg syns d er litt koselig å bryte dagene med litt sånn ekstra morro... selv om d er amerikanske tradisjoner....[:)]

For ett artig initiativ! [:D][:D][:D]

åååååå, det hørtest koselig ut..

Skulle ønske jeg hadde hatt plass til å arrangere noe slikt[:)]

Så gøy! [:D]

Har gått og lurt på det samme de siste dagene...
Men vet ikke om jeg gidder oppi alt annet med studier og sånt... [8|]
Men er jo sååå gøy da [:D] [:D] [:D]

Kose deg masse med forberedelser og fest [;)] [:D]

ORIGINAL: Vand

For ett artig initiativ! [:D][:D][:D]

[:)]

festlig[:D]

hørtes utrolig digg ut da... så gøy at noen tar seg tid til å gjøre noe sosialt, med itt arbeid bak!

syns d hørtes ut som en fin dag/kveld...helt annet enn å ringe på rundt omkring til folk og mase om godteri[;)]

ORIGINAL: ..christine..

åååååå, det hørtest koselig ut..

Skulle ønske jeg hadde hatt plass til å arrangere noe slikt[:)]

Samma her! Hadde man hatt hage så! [:'(][:D]

Høres kjempe bra ut detta frøken - tror det blir stoooor suksess!! [:)]

trenger ikke ha så stor plass... og tenger ikke invitere såå mangen... koselig m bare en venn å to og mammaene... d har da vel dere plass til?? *vet kathmor har* [:D]

jeg elsker å gjøre sånne ting som dette jeg.... lage til selskaper og sånn, sikker på jeg hadde passa fint som en housewife i uuuussaaaa... hehe...[:D] [:)]

syns ikke sånt som dette er stress, seff, travelt, men får lissom så mye ingen for d...[:D]

Så flink du er! Det blir sikkert veldig bra[:)]

Gleder meg til å høre om hvordan det var, for i år må jeg leve ut alle tradisjoner gjennom dere (vi skal flytte, og jeg skal ha eksamen og oppgaveinnlevering[:'(]).

Gikk forbi Nille i går - de hadde masse Halloween greier! + Kid og hadde litt på salg tror jeg, ja det er jo sånn 40% på alt der [:D] (kjøpte meg et HERLIG pelsteppe i sånn brunt/grått/beige/svart ish)

ORIGINAL: Medusa_83

Gleder meg til å høre om hvordan det var, for i år må jeg leve ut alle tradisjoner gjennom dere (vi skal flytte, og jeg skal ha eksamen og oppgaveinnlevering[:'(]).

i will, i will.. hehe... bilder og sånt kommer etter festen...[:D]

ORIGINAL: KathMor

Gikk forbi Nille i går - de hadde masse Halloween greier! + Kid og hadde litt på salg tror jeg, ja det er jo sånn 40% på alt der [:D] (kjøpte meg et HERLIG pelsteppe i sånn brunt/grått/beige/svart ish)

var å shoppa halloween ting på kid i går... [;)] så har jeg shoppa på europrisen... [:D]

åååh, d teppet ville jeg og ha...men tror de var tomme her... var d det til 449 du kjøpte?

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: Medusa_83

i will, i will.. hehe... bilder og sånt kommer etter festen...[:D]

Yeeeeeeyyy! Nå gleder jeg meg like mye som deg til festen, tror jeg[:D] Kos dere masse, da!

Det heter Panthera Pelspledd Grått står det - 499.90, men fikk det for 299.90 [:D] SKal være en julegave fra mamma, vanskelig å ikke ta det i bruk! Så vil jeg få meg et grått sauskinn fra Bohus eller noe sånt - må ha noe kontraster i alt det lyse her nå [&:]

ORIGINAL: KathMor

Det heter Panthera Pelspledd Grått står det - 499.90, men fikk det for 299.90 [:D] SKal være en julegave fra mamma, vanskelig å ikke ta det i bruk! Så vil jeg få meg et grått sauskinn fra Bohus eller noe sånt - må ha noe kontraster i alt det lyse her nå [&:]

jeg har mørk såfa.... så den bryter opp her, jeg har lyst pelsteppe...men marcus vil bare ha d for seg selv.... så vi må kjøpe eit til...[:D]
jeg skulle få 600 kr av mamma for å handle meg noe jeg ville ha i dag (søstera mi fikk jakke)... så, kanskje d blir eit teppe jah...[:D] *gå på kid å lete*

kunne veldig godt tenkt meg å ha tid til en sånn invitasjon. *notere seg til neste år*[:D] Så vær flink og skriv ned alt du har gjort og laget og hvordan det ble ok?[:D][:D]

Back
Topp