Halloween - tror dere de går i dag?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
eller i morgen? På selve dagen..

Synes det er rart det ikke har ringt på døra her enda..

Aner ikke.. Så langt har vi hatt et barn på døren her og det var på fredag. Regner ikke med at det kommer så veldig mange hit..

Jeg snakket litt med naboen som har bodd her vi bor litt lenger enn oss, og har eldre barn.
Her går de i morgen.

Tror ellers det varierer litt fra sted til sted

Ringte venninnen min nå.. og de skulle visst gå i morgen.. da er det 1 stk frøken her som blir lei seg..

Men hun hadde sett noen barn som gikk i dag da.. så får egentlig håpe de kommer hit..;)

Jeg hadde egentlig venta en del her i går, men det kom ingen. Og foreløpig har det ikke vært noen i dag, så er spent på om det kommer noen i det hele tatt. Har i grunnen litt godteri jeg skulle likt å bli kvitt.

Her har det ikke vært noen på døra ennå. Håper det kommer noen i morgen, har nemlig kjøpt inn godteri!:-p

For min del kan de gå ALDRI bare i USA.

Har snop liggende, men vurderer slukke lyset i gangen og på kjøkkenet, samt ute så de ikke ser det er noen hjemme!

Første året jeg har kjøpt inn godis.. og det er pga dattera mi.. ikke fordi jeg har spesielt lyst på besøk på døra selv.. men jenta mi gleder seg.. så da har jeg kjøpt inn masse snop.. så håper for guds skyld det kommer noen..

Her kom det noen nå..Vi får se hvor mange som kommer..:-)

Her har det vært noen, men siden det ikke! er Halloween i dag, men i morra så har ikke vi godteri å gi ut. Men som jeg sa til de som kom at om de kommer i morra skal de få godteri.

Her har det vært noen, men siden det ikke! er Halloween i dag, men i morra så har ikke vi godteri å gi ut. Men som jeg sa til de som kom at om de kommer i morra skal de få godteri.

Har kjøpt inn godteri,selvlysende gelett og spindelvev med edderkopper i til å dekke entreen med, så jeg er veldig klar til å få halloween barn på besøk Her går dem på selve dagen!

Her har det ikke kommet noen, håper de kommer imorgen.
Jeg skal henge opp lysende skjellthoder i vinduet, spindelvev utenfor pluss masse andre halloween greier.

Masse goderi er kjøpt inn og kostymen min er klar:)

Her har de gått hele helga og nå er jeg allerede lei av hele halloween enda det ikke er før i morgen. 

Vi skal gå i dag. Var ingen her i går å banket på!

Back
Topp