Halloween party

S_C

Elsker forumet
Noen som har ett godt tips til meg angående utkledning??
Første gangen jeg skal begi meg ut på noe sånn da en kompis av meg skal feire bursdagen sin..[:)]

Jeg er ikke noe glad i å kle meg ut, så vil helst ikke gjøre så mye ut av det..[;)]

Dere har vel noen gode ideer her inne, vet om flere som er flink til kostymer hvertfall..[:D]
Hjelp..

dytt[:)]

[:D] hjemmelagede kostymer det er mulig å klare å lage selv:

trenger ikke være noe mer enn noe svart og tøsete med litt ekstra svart sminke.....

Har du en ensfarget onepiece er jo saken løst, knyt fast en firkant med aluminiumsfolie på magen, diadem med sugerør på toppen og vips er du en teletubbie (og det er lov å være teletubbie på halloween, alle vet jo hvor onde de er) [8D]

ORIGINAL: xwp

Har du en ensfarget onepiece er jo saken løst, knyt fast en firkant med aluminiumsfolie på magen, diadem med sugerør på toppen og vips er du en teletubbie (og det er lov å være teletubbie på halloween, alle vet jo hvor onde de er) [8D]

denne likte jeg :-D

he he, teletubbi ja ;) Men hvis du ikke er så glad i å kle deg ut, så vær katt ;) ta på deg svarte klær, katteører, og lag en hale... Så skal dere ut eller no, er det bare å ta det av deg ;)

ORIGINAL: et_lite_vesen

Hjemmelaget PEBELLS kostyme

db89bff5-b186-4dd2-9396-3296d0e6eee2
1.03.01

haha, genialt!!!!! [:D] Tørka bikkjebein i håret er virkelig en detalj av de sjedne! [:D] Tungt eller? [:D]

Her var det noen brae ideer ja.. [:D]
Svart tror jeg at jeg går for, vet bare ikke som hva enda..[;)]

Back
Topp