Halloween - kostymer?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Er det noen som har bilde av barna fra halloween?

Her er min lille skumle:

Lillesøster som ikke helt ville stille opp på bilder:

Og to trøtte små, klar for sengen i skumle pysjamaser:

Hvis noen kan lære meg hvordan jeg får begge barna med på samme bilde så blir jeg veldig glad.

Så herlige! Fantastiske kostymer! Så store de har blitt begge to, og så søte!

Jeg glemte hele halloween... skikkelig flaut da barna i nabolaget ringte på og vi ikke hadde godteri. I bhg til Alma feirer de det ikke, av en eller annen grunn, og da jeg selv var liten var det ingen tradisjon for det, så da glemmer jeg det. Litt for dårlig av meg, men har hatt det ganske hektisk i det siste med en mann som var bortreist noen dager, kanskje derfor også. 

Så fine de var da :)

Amelia hadde ikke på seg kostyme på selve dagen, men på Halloween-fest med dansinga på torsdagen og på lørdagen da hun fikk hjelp av pappaen til å skjære ut gresskaret. 

Vi legger dessverre ikke ut bilder av henne på nettet, men hun hadde på seg en svart og lilla heksekjole og var veldig fornøyd med kostymet :)

Så flotte!! Teodor var bare kaptein sabeltan han, og fetteren hadde vampyrkappe som mammaen hadde sydd :) Vi tente lys og gav godteri til de to guttene som kom. Resten som gikk forbi turte ikke å ringe på... Jeg hadde laget en figur på stolen utenfor så det så ut som noen satt der. Men jeg trodde ikke den var SÅ skummel, ville jo ha besøk vi :-p Jaja..

Her feiret de Halloween i barnehagen. Stor stas! :)
Kjøpte egentlig kostymet til Karnevalet i februar, men da var hun syk, så fint at det kom til nytte nå! :)

Nese og tenner hadde hun egentlig også på! ;)

Naaaw, for en nydelig kanin.

Tenker det var stas å feire og å kle seg ut i barnehagen ja.

almara: Lett å glemme når man ikke feirer selv tenker jeg. 

*trinemor*: Halloween-fest på dansingen hørtes koselig ut. :)

Fru H: Hahahaha, du har skremt vettet av alle nabobarna nå da tenker jeg? Tror ikke jeg heller hadde turt å gå forbi en urørlig skikkelse i mørket på Halloween.

Back
Topp