Halloween- hvor mye godteri?

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
Hvor mye gir dere hver av ungene som banker på?
Hva gir dere, godteri eller noe annet?

Vi lar ungene plukke én hver av det godteriet vi har satt frem. Kjøpte bare godteri innpakket i papir fordi jeg vet flere ikke får spise det som er løst.

Her får de to ting tenker jeg, om det kommer noen. Mest for at det ikke skal bli så mye igjen til oss. :hilarious:

Har også kjøpt snop som er innpakka.

Kjøpt dumle og fox og lar dem ta 2-3 ting hver. Det har ringt på hele tre ganger i løpet av en time. Det første var de som våre skulle gå sammen med. Ikke det helt store rennet mao

Her har det ringt på tilsammen fire ganger. Ikke akkurat et voldsomt renn, men hyggelig at det kommer noen.
Her er det enten eller.. noen år kommer det mange.. noen år ingen faktisk. Helt greit med bikkje som bjeffer hver gang det ringer på :)

Hadde gitt 2-3 ting, innpakket, om det bare hadde kommet noen. Kjøper inn goderi hvert år, kommer aldri noen.

Begynte å gi to vi også, virker ikke til å komme så mange som vi trodde:p

Har ikke kommet noen her enda, så jeg regner med det blir endel godis på oss. :p Bor på bygda da, så kanskje ikke så rart. Er jo noen barn i nærområdet da, men ikke så mange.

på bygda ;)
Å fasiten er ca 70 barn innom , nå har det vært stille i 5 min
Hørtes koselig ut med så mye "besøk". Vi bor i Oslo og har mange barn i området så trodde det skulle komme mange, men bare banket på 3 ganger.
Har en dør som går i lås utenfor (4-mannsbolig) og det er visst noen her i huset som går å lukker den hele tiden. Virker som vi er eneste som vil det skal komme noen Haha!

Her har det vært to grupper før leggetid, og nå som ungene er lagt har vi satt ut en skål med skilt der det står fem til hver. Gutten vår fikk én kjærlighet på pinne av oss, men fikk god hjelp til å velge ca kanskje 10 ting hos nabogutten [emoji23] har fått spise én ting i kveld, og den spiste han ikke opp.

Ingen på døra her i kveld, så da får jeg spise godteriet selv da..

Back
Topp