Halloween-feiring???

Anna Anka

Elsker forumet
Vi skal lage gresskarlykt, kose oss med halloween-brus fra Rema1000 og håper på mange skumle dørgjengere... Kanskje sminke oss litt skummelt, hvis det ikke blir FOR skummelt da...

Skal dere feire halloween? evt hvordan?

Ifjor hadde jeg på Halloween-kostymet mitt fra da jeg bodde i USA, og hadde pyntet inngangspartiet med falske edderkopper og edderkopp-spinn og gledet meg til alle barna skulle komme på døra. Gidder ikke å kle meg ut så mye i år, men skal ha godis og pyntet inngangsparti ihvertfall!

Om frøkna er frisk nok til det skal vi kose oss med litt godteri og solbærsirup, om hu ikke er i form nok til det så blir det paracet og vann på henne.

Selv skal jeg ha halloween fest med skybert og de andre hemmelige vennene mine og jeg skal kle meg ut en småbarnsmor som ikke lenger har et liv!

(jepp jeg er alenemor og får aldri hvert med på morsomheter lenger og syntes fryktelig synd på meg selv denne helgen[8D])

Skulle ønske jeg også kunne kose meg sånn på den dagen, men jeg gruer meg allerede.. [:(][&:]
Jeg er livredd folk som har kledd seg ut!

ORIGINAL: Linntendo

Skulle ønske jeg også kunne kose meg sånn på den dagen, men jeg gruer meg allerede.. [:(][&:]

[:D][:D][:D]

Komme vel kje te å jer så møkje utav det! , Blir nokk bara litt kos me litt snop, å kanskje eg og sambo ser ein SJIKKELIGT skummel film på kveldstid når Emil Andre e i seng [:)]

ORIGINAL: Søteste Trikken^^

ORIGINAL: Linntendo

[:D][:D][:D]

Det er fakta[:-]

har bare kjøpt inn godis....
blir sikkert mer feiring etterhvert som vi får barn...
men har aldri brydd meg så veldig om halloween

ORIGINAL: Knerthen

Om frøkna er frisk nok til det skal vi kose oss med litt godteri og solbærsirup, om hu ikke er i form nok til det så blir det paracet og vann på henne.

Selv skal jeg ha halloween fest med skybert og de andre hemmelige vennene mine og jeg skal kle meg ut en småbarnsmor som ikke lenger har et liv!

(jepp jeg er alenemor og får aldri hvert med på morsomheter lenger og syntes fryktelig synd på meg selv denne helgen[8D])

huff, ikke pent å le, men det var den morsomste beskrivelsen jeg har lest på leeenge.. hahaha

Back
Topp