Halloween besøk?

Ingunn_

Glad i forumet
Hvordan har deres barn reagert på de som kom på døra? Her kom det først en alene, og han hadde på seg en maske. Emil ble jo livredd når han så han, sprang fort inn igjen i stua, og hylgrein. Andreas måtte forklare for han at det var bare en som hadde kledd seg ut, men han var virkelig ikke overbevist... Neste gang ville han ikke komme ut i gangen når de kom, like greit det egentlig.
Jeg måtte le litt egentlig, men skjønner jo godt han ble redd da han så det skrømtet!

Vi har ikke hatt et eneste menneske på døra (heldigvis [:D]). Bor i kjellerleilighet med inngang på nedsiden av huset, så ingen som vet at vi finnes [8D] [:D]

Julie er også veldig redd for de som har på maske! Tørr ikke å bli med ut i gangen når det ringer på. men hvis jeg ser at ingen har på maske roper jeg det til henne så kommer hun! Skummelt men spennende[:)]

Her var det bare ei lita søt heks[:)] Men hun hadde malt seg grønn i fjeset, så hun var litt skeptisk, men ikke redd[:)]Men skjønner godt de blir redde. de ser jo ikke akkurat koselige ut mange av de maskene...

to av naboguttene kom, ble ikke redd, han ga dem godteri og han har selv gått halloween både i dag og går

Vi har ikke hatt besøk på døra her, bor så avsides [;)]
Jeg må bare si at jeg liker ikke maske selv, syns det er ekkelt. Det syns ho mellomste òg, så hadde vi fått besøk idag, hadde nok far i huset og eldstemann åpnet døra [;)]

Anneli syns ungene som kom hit var rare og morsomme! Det sa hun selv i hvertfall. [8D] Stod og glante på dem alene mens jeg var og hentet godis til dem. [:)]

Det var ingen som ringte på hos oss. Men det var like greit, for Nora hadde nok blitt redd.

Back
Topp