Hallooooooooooooooooooooo

Champ

Gift med forumet
Det er jo sååååååååå fryktelig stille her inne for tiden, ja ja jeg har da ikke vært så mye innom jeg heller da tupper, men asså er det fler som meg som er blanding av elefant/flodhest og lat? eller er alle i full sving med å gjøre i stand til babyene kommer??

Og hvordan blir det da med den treff- helgen i slutten av april??

Veldig lat og føler meg veldig flodhest/elefant om dagen. Håper å få flytta like etter at babyen kommer, så eneste forbredelsen her er shopping. Må vel omøblere litt her og for å få plass til babysenga.

ORIGINAL: Nikki!

JA;HVA MED TREFFET?????????

lage komite??

[8|][8|]hvilket treff? [8|][8|][:D]

Ja...Hvilket treff??
*Gått glipp av noe*

Her er det på nivå som en flodhest...Peser bare av å gå opp trappa, men men. Prøver jo å holde meg i bevegelse da...Selv om alt er litt mere vanskelig nå enn det en gang var [;)]

ORIGINAL: Nikki!

JA;HVA MED TREFFET?????????

lage komite??

Bobler og Grokka har sagt de kan forsøke å organisere, er det noen andre som har lyst til å være med?
Det er jo snart april........

Nå er jeg hjemme igjen fra bytur. Linnea og jeg har vært på kaffebar i dag på småbarnstreff! Koselig!!

Møtte ei gammel venninne av meg som akkurat har født, og jeg skulle  alle mammaklærne hennes [:D]

Ja hvilket treff ja??? Prøver dere å holde meg,  Beijbi og lille pooh utenfor eller??? [:@][:D]

Champ, har du ringt ang 3d??

ORIGINAL: fruluna

Nå er jeg hjemme igjen fra bytur. Linnea og jeg har vært på kaffebar i dag på småbarnstreff! Koselig!!

Møtte ei gammel venninne av meg som akkurat har født, og jeg skulle  alle mammaklærne hennes [:D]

Ja hvilket treff ja??? Prøver dere å holde meg,  Beijbi og lille pooh utenfor eller??? [:@][:D]

Champ, har du ringt ang 3d??

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=3139160 
dette treffet [:D][:D]

Nei har ikke ringt ang 3d ennå, skal høre med faren om han vil ha 3d eller ikke før jeg bestiller tenkte jeg.
Hvilken uke er det best å ta 3d i?

Når jeg ringte sa de fra uke 29 tror jeg.. Ganske så sent.. Men jeg ville ikke vente så lenge jeg da..
Og med tanke på deg er det ikke sikkert du kanskje bør vente så lenge iallefall. Blir jo hvertfall trangt inni magen din etterhvert...

Men du kan jo bare si hvilken uke du er i når du ringer (ja det spør de om også forresten..), og da finner de et bra tidspunkt til deg vet du.. (hvis barnefaren vil da [:D])

Back
Topp