Halloooooo??

snuppa80

Forumet er livet
Her var det dødt gitt.....[:)]

Gratulerer så mye med egen tråd marsmammaer!!![;)]
Og gratulerer så masse til deg med den lille...[:D]
Jente eller gutt du har fått?Navn!?[8|]

En liten gutt som heter Eirik[:)] Verdens skjønneste lille gutt (selvfølgelig), og foreløpig urtolig snill[:)]

Hei!

Vet ikke helt hvor jeg hører til jeg... Har vert med i termin i februar, men fikk 1.mars... Kan jeg vere begge steder?? Kjenner likksom de i februar best, men vil veldig gjerne bli kjent med dere også....

Heisann Marsmammaer! og gratulerer så mye med egen tråd OG baby! [:D]

Endeli!!!
Har venta på at den her gruppa sko dukke opp!!![;)]

hei.her blir det sikkert kjekt å være.kommer snart hit jeg også!!!!  blir gøy å diskutere småtroll istedet for graviditet framover.can`t wait!!![:D]

Hallo... jeg går her og venter.... kommer tilbake når lille gutten min melder sin ankomst!!! 9 dager på overtid[:@]

[:D]Ja gud hvor jeg gleder meg til å ammesnakke hihihihi! idag har jeg termin.[;)] så jeg er nok med dere i neste uke (i hope)
Jenta mi har ingen planer om å se dagslys enda.............

Jeg elsker når folk sier; " ja du kommer nok ikke til å føde på lenge du, du ser jo så bra ut" Pokker heller, jeg kan vel føde fordet om jeg ser bra ut da vel[:(]?

vel jeg er fremdeles optimistisk. en av dagene nå.......[8|]

halllloo [:D]   enig.. men vi kan jo prøve å lage litt liv her vell..

Er dødt ja, men d e d kun vi som kan gjøre noe me da[:D]

Gratulerer alle marsmammaer, e d ikke en fantastisk følelse og endelig ha blitt mamma??? E sikkert flergangsmammaer her oxo, men dere e jo oxo blitt mamma igjen[:)]

Back
Topp