Hallooooo???

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Er jo så utrolig stille her inne for tiden???!!!
Har dere virkelig skaffet dere et liv foruten Babyverden!?!![8D] Jeg har grodd fast her, jeg.... *avhengig*[8|]
Så for de som gidder, har tid, orker osv.... Vis fram de nydelige junibarna slik de ser ut idag!! Lenge siden vi har hatt bildetråd nå synes jeg!![:D]

Her er min godgutt:

Og her har nissen akkurat banket på døra julaften:

Avhengig, HVOR????[8|]

Skal se om jeg finner ett bilde av juni-skatten min[:D]

Godt sovehjerte

Leker

Her er min store gutt, han kommenterer nå hver gang han holder Julie at jeg ikke skal ta bilde av han...

ORIGINAL: 2*små

Avhengig, HVOR????[8|]

Skal se om jeg finner ett bilde av juni-skatten min[:D]

JAAA!! Gleder meg til bilde![:D]

ORIGINAL: *Chilli*

Godt sovehjerte

Leker

Hihi...herlige Linea! Hun er så vakker!![:D]

ORIGINAL: Ingunn_

Her er min store gutt, han kommenterer nå hver gang han holder Julie at jeg ikke skal ta bilde av han...

Åååhh..så nydelige søsken!!
Men hvor er krøllene hans?? [8D] Så jo plutselig så voksen ut!![:D]

]

Så lik han er blitt på storebror da :-)

ORIGINAL: RonjaR

Er jo så utrolig stille her inne for tiden???!!!
Har dere virkelig skaffet dere et liv foruten Babyverden!?!![8D] Jeg har grodd fast her, jeg.... *avhengig*[8|]
Så for de som gidder, har tid, orker osv.... Vis fram de nydelige junibarna slik de ser ut idag!! Lenge siden vi har hatt

Og her har nissen akkurat banket på døra julaften:

Gutten din er nå altid like nydelig :-)

for noen nydlige sjarmerende gull vi har 

Her er mitt gull, bilder fra helgen [:D] (Denne tråden passa fint for jeg var akkurat på vei inn for å lage en skryte-bilde tråd [8D])

KO mener så absolutt at brannmannhatten (eller brannbilmannhatten som han sier) skal ver denne vei [;)]

ORIGINAL: RonjaR

Åååhh..så nydelige søsken!!
Men hvor er krøllene hans?? [8D] Så jo plutselig så voksen ut!![:D]

Takk, ja de e sjønne
Krøllene forsvant før jul, og det var bare såvidt vi kjente han igjen, litt vemodigt og, men han måtte visst bli gutt han og..

ORIGINAL: *Chilli*

]

Så lik han er blitt på storebror da :-)

Ja jeg så det når de to bildene var siden av hverandre at de var ganske like.[:)] Vi får hele tiden høre at de ikke er like i det hele tatt.

Trodde først der var storebror, siden de nydlige krøllene var borte [:D]
Han så veldig "stor" ut nå [:D] NYDELIG [:D]

ORIGINAL: MinKO

Trodde først der var storebror, siden de nydlige krøllene var borte [:D]
Han så veldig "stor" ut nå [:D] NYDELIG [:D]

Takk[:)] Ja det var stor forandring, han var veldig stolt da han så seg selv i speilet hos frisøren[:)]

Fine junibarna!![:)][:)][:)] De vokser alt for fort.... snart 3 år![:)]

Vil gjerne vise fram Millamor også, men imageshack funker jo ikke..??[>:]

Bilder er mangelvare her i hus, vi har nemlig en liten en som NEKTER å la seg ta bilde av..
Så de blir litt sånn "skjult kamera"-kvalitet[8D]

Her er iallefall lillehjertet mitt, med bustehår som snart skal klippes litt, ja hehe!!

I min gamle kjole.. [:)]

Med rampegliset og mormoras pusekatt. [:D]

Back
Topp