Halloooo? :)

jeg tror nok at jeg introduserte flaska for tidlig ja, skal ikke gjøre det samme med nestemann! Men nå var visst ungene til søstrene mine helt like de også, altfor utålmodig eller noe sånt så de kjempet i månedsvis med å amme helt til melka bare ble borte :( Har kjøpt dobbel elektrisk pumpe nå så satser på å pumpe helt til det blir fritt for melk ;)

jeg tror nok at jeg introduserte flaska for tidlig ja, skal ikke gjøre det samme med nestemann! Men nå var visst ungene til søstrene mine helt like de også, altfor utålmodig eller noe sånt så de kjempet i månedsvis med å amme helt til melka bare ble borte :( Har kjøpt dobbel elektrisk pumpe nå så satser på å pumpe helt til det blir fritt for melk ;)
Tenk når vi får nr 2 all kunnskapen vi har fra nr 1! Hehe... Jeg kunne ikke en pøkk om babyer før han her kom! Og ikke var jeg helt forberedt på alt som skulle skje heller. Men det går nok bra selv om du må pumpe deg også skal du se! Bare litt kjedelig å sitte å pumpe hver dag kan jeg tenke meg...

ja, 15min x 4 om dagen er jo litt tid kan man si, men det går greit. Timer det slik at jeg pumper når hun sover, så det ikke går utover henne at jeg er opptatt! Amma henne 5 ganger mellom i går kvel kl 22.30 og i morges kl 08 så sånnsett er det jo absolutt ikke slutt på amminga :-P Idag var hun så sulten mens hun venta på flaska at hun vridde hodet mot brystet og gapa, og jammen tok hun ikke tak da jeg bydde henne puppen :) Så spiste hun litt, sovna nesten og så slapp hun og begynte å virre. Da fikk hun 130ml på flaska i tillegg og slokna som en stein! :) Så er hun bare sulten, og rolig, nok så tar hun det som kommer ;)

Jeg visste mye om spedbarn før hun her kom til, men var visst totalt uforberedt på ha jeg gikk i møte likevel så det spiller visst ingen rolle hvilke forkunnskaper man har om babyer ;)

Back
Topp