LineMerethe
Gift med forumet
Forrige svangerskap begynte det i uke 8. I uke 10 gikk jeg allerede på krykker. Denne gangen kom det i uke 5, og det ser ut til at det blir samme smerte helvete nok en gang. Heldigvis er det verdt det!:-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg fikk det i uke 20 og noe sist gang, så jeg trudde jeg skulle være like heldig denne gangen og. men neida har allerede begynt å få smerter bak! litt kjedelig med tanke på at jeg ikke har noen jobb lenger og håpet at jeg skulle klare å jobbe meg opp med vikartimer i svangerskapet slik at jeg har krav på foreldrepenger.. men nå spørs det alså. skal prøve å jobbe i neste uke så får vi se hvordan dette går..Marsbaby81 skrev:
MaRs13 skrev:
jeg fikk det i uke 20 og noe sist gang, så jeg trudde jeg skulle være like heldig denne gangen og. men neida har allerede begynt å få smerter bak! litt kjedelig med tanke på at jeg ikke har noen jobb lenger og håpet at jeg skulle klare å jobbe meg opp med vikartimer i svangerskapet slik at jeg har krav på foreldrepenger.. men nå spørs det alså. skal prøve å jobbe i neste uke så får vi se hvordan dette går..Marsbaby81 skrev:
Dersom du sjukmelde deg meina eg du ha rett på foreldrepeng fordiom... Ha ei venninda som og kun gjekk som vikar, ho var mykje dårleg og sjukmeld, men ho fekk foreldrepeng fordi sjukemeldingen var som jobb på ein måte... Litt vanskeleg å forklare, du må nesten lesa deg opp på nav.no :)