Halloooo bekkenløsning

LineMerethe

Gift med forumet
Forrige svangerskap begynte det i uke 8. I uke 10 gikk jeg allerede på krykker. Denne gangen kom det i uke 5, og det ser ut til at det blir samme smerte helvete nok en gang. Heldigvis er det verdt det!:-)

Uff, jeg driv å lurer på om jeg har det samme!!
De siste dagene har jeg hatt noe sinnsykt vondt nederst i ryggen/øverst på rumpa når jeg går, sitter litt feil osv.. Men jeg har aldri vært gravid før , så jeg vet ikke? 
Hvordan er disse smertene ?

På meg starter det i ryggen, går ned i rompa og helt ned i hælene. Sitter døgnet rundt:/

jeg fikk det i uke 20 og noe sist gang, så jeg trudde jeg skulle være like heldig denne gangen og. men neida har allerede begynt å få smerter bak! litt kjedelig med tanke på at jeg ikke har noen jobb lenger og håpet at jeg skulle klare å jobbe meg opp med vikartimer i svangerskapet slik at jeg har krav på foreldrepenger.. men nå spørs det alså. skal prøve å jobbe i neste uke så får vi se hvordan dette går..

:S ævvævvævv!! håper du slipper litt billigere unna denne gangen da

Marsbaby81 skrev:
jeg fikk det i uke 20 og noe sist gang, så jeg trudde jeg skulle være like heldig denne gangen og. men neida har allerede begynt å få smerter bak! litt kjedelig med tanke på at jeg ikke har noen jobb lenger og håpet at jeg skulle klare å jobbe meg opp med vikartimer i svangerskapet slik at jeg har krav på foreldrepenger.. men nå spørs det alså. skal prøve å jobbe i neste uke så får vi se hvordan dette går..

Dersom du sjukmelde deg meina eg du ha rett på foreldrepeng fordiom... Ha ei venninda som og kun gjekk som vikar, ho var mykje dårleg og sjukmeld, men ho fekk foreldrepeng fordi sjukemeldingen var som jobb på ein måte... Litt vanskeleg å forklare, du må nesten lesa deg opp på nav.no :)

oi dæven døtte det var tidlig. Har alltid trodd det er noe man evt kan få på slutten av svangerskapet.. Lærer noe nytt hver dag :)

Masse go bedring. Høres ikke deilig ut..

Jeg fikk også bekkenløsning tidlig forrige gang, og gikk på krykker på og av.. det bedret seg noe i uke 26 (da min lille fant fant det for godt å feste seg ) 

Har slitt med bekkenet siden, også pga en hard fødsel og skader..

Men merker allerede nå at jeg sliter med de typiske tingene, som å komme seg opp av senga, nå ned til føttene for å ta på sko og sokker, gå trapper, inn og ut av bil, pluss at det verker noe jævlig.. Sover ikke godt, for kan ikke ligge verken på den ene eller andre måten.. Er noe dritt.. men heldigvis så får man noe igjen for det da til slutt! :)
Bekkenbelte hjelper ganske godt så lenge det ikke er blitt skikkelig ille, og svømming og fysio hjelper litt.. 

MaRs13 skrev:

Marsbaby81 skrev:

Dersom du sjukmelde deg meina eg du ha rett på foreldrepeng fordiom... Ha ei venninda som og kun gjekk som vikar, ho var mykje dårleg og sjukmeld, men ho fekk foreldrepeng fordi sjukemeldingen var som jobb på ein måte... Litt vanskeleg å forklare, du må nesten lesa deg opp på nav.no :)

Ja til vanlig så kunne jeg gjort det, men nå har jeg hatt ferie i en måned og bytta " arbeidsgiver" har meldt meg opp i addeco slik at jeg kansje får mere vikarjobbing.. Så per dags dato så har jeg null rettigheter! Hadde det før sommeren men ikke etter denne ferien desverre! Så mitt første mål er å klare å jobbe ut hele august, da vil jeg kunne sykemelde meg hvis det blir for ille. Vil de første 16 dagene være uten lønn siden jeg ikke har noen arbeidsgiver men etter de 16 så får jeg i alle fall sykemelding penger. Så nå tar jeg en måned om gangen, krysser fingrene for ar jeg i det minste klarer ut august ! Xxx

Back
Topp