Halloen på doen!!!

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!! Då har vel eg hatt pause siden juli. Haha. Ubrukelige meg!! Kordan går det med alle da?? De som fødte prematurt og tvillingmødrene våre? Alt vel? Eller noen som har hatt eit slit desse månedene? Ikkje berre berre å føde hverken prematurt eller tvillinger.

Me har hatt det ganske upåklagelig. Snuppa mi kom jo i juni (21.06) så ho er sikkert mye større enn dei andre no. Ho er blitt lang og fin. På 5mnd kontroll var ho 62,5 cm og 5895g.

Tenkte eg skulle inn å lese kva babygullene dekans ønska seg til jul. Men eg ser at det er fleir som sliter med ønskene. Tenk kor godt me har det gitt ..?!

Håper de alle har det bra både store og små. :)

Så fin str det er på snuplass di. Jeg har vært ganske fraværende selv. Vært mye å kjøre med frøken som fikk både kiss og kolikk. Det meste er over nå og jeg føler je har knekt koden på hvordsn ting skal være. Nå sover hun hele natte og er så blid og fornøyd.
Vi begynte på babysvømming da hun var 5 uker og dette liker hun veldig godt. Det starter nytt kurs i januar, så vi ønsker oss bidrag til det. Vi har også ønsket oss pute og bøyle til tripptrapp stolen og "rullator" og andre leker som er smarte og ha før hun blir 1 år.

Vi ønsker oss tripp trapp stol og klær til guttungen :)

Han er forøverig ca 66 cm og 8777 g nå.

Fødte en gutt 20. juli 2013

Vi har stort sett ønsket oss klær til lillefrøkna. Hun er nå litt over 5 måneder, og på sist kontroll var hun 62,5 cm og ca 7,5 kg hvis jeg ikke husker feil.

Frøkna mi er 5mnd og da vi var på 4mnd kontroll var hun 68cm og 7700g. Helt perfekt :)

♡Prinsesse 14 juli♡

Vår lille gutt var 65 cm og 6100g på 4 mnd kontrollen. Jeg er veldig spent på vekta hans nå før jul. Vi skal på 5 mnd kontrollen med vaksiner på fredag:-) Håper bare vi unngår feber så nærme jul...
Her har jeg vansker med å finne hva vi kan ønske oss til minstemann. Vi har alt av klær og utstyr som vi trenger.. Føler det er ille når man faktisk må lete etter noe man kan ønske seg!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp