Halloen igjen jenter! (litt langt)

2gutter1nurk

Flørter med forumet
Jeg lever altså, og har vært her og lest litt nå og da, via mobilen.

Desverre får jeg ikke til å svare når jeg bruker den, og jeg er nesten aldri på dataen lenger...

Tuuusen takk for tråden på bursdagen min 11 desember, ble kjempegla for å bli husket altså, selv om jeg ikke svarte der og da!

Har vært veldig "redd" for babyen denne gangen, og har ikke følt meg skikkelig gravid egentlig, derfor har jeg vært lite aktiv her inne.

På tirsdag var det derimot tid for UL, noe jeg viiiirkelig gruet meg til, sikker på at det var noe galt med lillenurket i magen.

Det var det ikke, og for aller første gang bor det en liten jente i magen min.

Jeg har hele veien hatt veldig jentefølelse, for svangerskapet har vært helt annerledes enn med guttene. Lengre kvalm, MYE kviser (seriøst minst tre nye PR dag...)

Navnet hadde vi klart uansett om det var gutt eller jente, så prinsessa i magen blir allerede snakket om med navnet sitt.

(Jentenavnet kom i uke 9, d bare spratt navnet inn akkurat som med størstebror, omtrent på samme tid)

Håper alt står bra til med de fleste, og ikke minst t dragemammaen og familien får positive svar på prøvene av lillegullet i magen.

Gratulerer så mye med første prinsessa på vei!!! Godt å høre at alt var bra!

Tusen takk, er veldig rart å skulle si hun om babyen i magen, ikke han *ler*

Veldig greit om det stemmer og det faktisk kommer ut en jente, for dette er siste utgave av våre gener gitt :)

Ja, det skjønner jeg godt! Jeg venter gutt nr 2 nå og skal innrømme at tanken om nr 3 har begynt å spire litt..;) Vært morsomt å prøvd og få ei jente også, selv om det er superstas med gutter da <3

Gratulerer så mye med vel overstått UL! :-)

Tusen takk dere:)

Back
Topp