halloen frøkner =)

mormarion

Gift med forumet
tenkte bare jeg skulle si hei =) så dere vet at jeg er i livet!!

I dag har jeg hatt en litt bedre dag, og tilogmed orket å være oppe i rullestol!
Var kjempe godt å komme ut litt fra rommet!
Sambo og min elskede datter kom på besøk. Så da hjalp han meg med stellet, kledde på meg og bar meg opp i stolen og vi trilte på tur=) hele familien. Var så godt.
Men jaggu ble jeg sliten.
Senere på dagen kom mine beste venninner med Hamburger fra McDonalds! OG DET VAR JUMMY!!!

tror jammen sambo skal få ta det med seg i morgen også når han kommer fra jobb.

Ellers blir det en spennende dag i morgen, når legene forhåpentligvis har diskutert litt mer om hva som skal skje.

Får fremdeles næring i åren, noe årene mine ikke tåler, så veneflonen byttes en til to ganger i døgnet, for da sprekker åren. Festlig!

Kan jo få sonde lagt need også, men lille jenta mi syns det ser så skummelt ut.

Hun er forresten verdens herligste. Når de går herfra kryper hun opp i sengen, gir meg en laaaaang suss, og sier, Mamma, Aurora-Helen elsker deg. Du e fin mamma. Fine engelen min. Sove godt og bli fort frisk!!
Og hun er bare 2 år og 4 mndr! og sååå velsevoksen! ELSKER JENTA MI!

HVordan har dere det? leste om deg, ventelykke! ble skremt når jeg så tråden, men bra det endte godt.

stor klem meg =)

Fint med en oppdatering i ny og ne, tenker så masse på deg[;)]
Håper ting fortsetter like bra fremover så den lille holder seg inne en stund til[;)]

Og for ei søt datter du må ha, hørtes så herlig ut da[:)]

Her går ting ganske så bra, merker det tar på med en 11mnd (snart 1åring) i hus, stor mage og isjias smerter av og på, pluss mye jobbing på pappaen og dermed mye alene med snuppa, men det går da på et vis[:D]
Kjenner masse spark hver dag og koser meg med det og slapper av når snuppa er lagt for kvelden i sju tida[;)]

Å så fint å høre fra deg[:)]
Godt å høre at du har vært ute av rommet ditt, det er ikke så mye forandring som skal til for å bedre dagen antar jeg.
Tror de fleste her inne sjekker de gamle trådene dine opp til flere ganger om dagen ihåp om positive nyheter fra deg[:)]
Vesla di er jo helt fantastisk, blir helt rørt når jeg leser sånt jeg, bra med tårer i øyekroken her nå...
Kan ikke få sagt hvor utrolig flott jente du er, stå på [:D][:D][:D]

Så godt å få høre i fra deg igjen! [:)] Tankene flyr stadig vekk til deg!
Datteren din høres bare herlig ut [:)]

Så flott å høre fra deg av og til. Vi tenker mye på deg her inne. [:)] Høres ut som at ting sakte men sikkert begynner å ordne seg. Så får vi bare krysse fingrene for at legene har funnet ut no lurt og at aaaalt blir så mye bedre for deg og den lille. [:D]  Varme klemmer herfra [:)]

ORIGINAL: RenathePro

signerer med en venter-i-spenning-klem[;)]

ORIGINAL: RenathePro

så godt å få være med familien. kjedelig å ikke få vært med de like mye som alltid kan jeg tro. flink du er til å holde humøret oppe ;)

som jeg må da, sender en stooor silje special klem

håper mini blir inni babyhulen din en god stund til..
dette går så bra. flink er du

Så bra du får mye besøk og har familien din rundt deg. Synes du er flink til å stå på og holde humøret opp. Ønsker deg masse lykke til videre.

Godt med litt gleder i en ellers tung hverdag!! Lykke til videre. Tenker masse på deg. 

Ååå, godt å høre fra deg! Og godt å høre at det går bra, tatt omstendighetene i betraktning!
Kjenner igjen veneflon-problemet ditt. Løsningen for meg har vært CVK (veneflon i hovedåren i halsen) når jeg har måtte få intravenøs næring. Da slipper du i hvertfall å få lagt ned sonde, og å bli stukket hele tiden for å få nye venefloner.

Jeg ble 100% sykemeldt forrige uke. Jobber på sykehusavdeling og sliter endel med svimmelhet og kynnere når jeg går mye (og det gjør man jo på sykehus:)) + veeldig sliten. Er godt å vite at jeg kan ta det rolig fremover, konsentrere meg om den lille, og samle krefter til fødsel og barsel:) Legene er spente på om jeg vil få tilbakefall etter fødsel, som forrige gang. Har vært veldig frisk hittil i svangerskapet. Er magen stabil etter fødsel også, blir det aktuelt å prøve å legge tarmen inn igjen, så jeg slipper stomi!!! Jippi!!:)
Så da sitter jeg her og ser på God morgen Norge, og hekler babyteppe til en venninne med termin i april:)

Håper du får en GOD dag, og lykke til på visitten!!

Godt å høre fra deg!
Det hørtes virkelig ut som en koslig dag. Datteren din er jo bare helt herlig da 
Ble helt rørt jeg. [:)]

Godt å lese at du e ved godt mot! [:)]
Ej e forbausa over kor godt humør du he, stå på videre! [:)]

er så hyggelig å høre fra deg og at du holder oss oppdatert!! Tenker masse på deg!! Håper de kan gi deg litt mer svar i morgen da om hva som skjer fremover, må være kjedelig å bare ligge der og ikke vite [8|] vet du om du må være på sykehuset helt frem til mini er ute eller kan du kanskje dra hjem snart??
uff hørtes vondt ut med årene som sprekker , usj [8|]

åååå søt jenta di er da, det smelter ett mamma hjerte når de sier sånne ting ja

Så godt å høre fra deg!! Har ikke fått med meg noe fra deg på laang tid.. Har så lite og dårlig tilgang på nett for tiden..
Forferdelig at kroppen din hangler sånn.. Men du, stå på for barna dine!! Både den nydelige dattern din og sønnen din som venter på å se dagens lys!!
Håper du får den beste oppfølgingen og hjelpa, og at de gjør det de kan for lillegutten din når han kommer!!
Og at de passer godt på kroppen din!
Tenker på deg!!
Mange mange varme klemmer!

Åh, no fekk eg ein goklomp i halsen her.
Godt å høyre at du har det fint..
Så gull å ha folk som bryr seg rundt deg! Og for ikkje å snakke om vetle tulla.. hærleg!
Tenkjer på deg..
Klem frå meg![:)]

Blir så glad for hver gang jeg ser et innlegg fra deg om at du klarer deg og at den lille fortsatt holder seg inne i magen [:)]
Krysser fingrene for at alt skal gå bra!

ORIGINAL: miraculix

Blir så glad for hver gang jeg ser et innlegg fra deg om at du klarer deg og at den lille fortsatt holder seg inne i magen [:)]
Krysser fingrene for at alt skal gå bra!

Samme her, tenker myyye på deg! Godt at du har det litt bedre og håper formen stige for hver dag[:)]
God klem

Så godt å høre fra deg! Og du er så flink til å se det positive virker det som [:)]  For ei herlig jente du har, som sier så fine ord til mammaen sin!! Blir helt rørt Og godt med gode venninner tenker jeg, som kommer med mcdonald mat!! [;)] Kjipt med årene dine, er jo ganske sterkt for åreene den ernæringa...  Er spent på hva legene finner ut de skal gjøre, og håper det aller beste for deg og den lille!! *kleeem*

Her er vi 26 uker akkurat i dag [:D][:D]

Back
Topp