Halloen febbiser!!

feb&mars

Elsker forumet
Ville bare opplyse om at jeg har skiftet navn fra juliann, et navn jeg egentlig aldri har blitt fortrolig med, til feb&mars..dvs. vi venter ny baby i mars 2012, var på privat ul i uke 13 idag og han sa med 85% sikkerhet at det var en jente :) Spennende tid i vente. Håper alt er bra med dere andre her inne, hvem andre er gravid? henger ikke med lengre jeg

Herlig! Dette har ikke jeg fått med meg :D Gratulerer så masse!

Gratulere så masse :) heng etter med 9 veke ;)

Så koselig! Gratulerer så masse!

Gratulerer så masse:):)

eg er 17+3 uker på veg:) venter en liten februar2012 baby:)

Gratulerer sjukesøster og klesklypa! Har dere vært/skal dere på tidlig ul, hvordan er formen? Blir nok travelt med to tette, men veldig gøy. Hva tenker dere?

tenker at det egetlig ikkje er så tett eg:) blir akuratt 2 år mellom de! heilt perfekt
hehe, men travelt, det blir det nok ja!

formen er så som så.. begynt å kjenne det gaske godt i bekkenet ? at eg fremdeles sliter veldig med kvalme.. ugg..

du da??

Uffda, kjipt med bekkenprob. det hadde jeg i slutten forrige gang, håper å slippe det denne gang. har ikke kjent noe enda, men er bare 13 uker på vei så langt. Du får ta det me ro, og gå på fysio/bad da kansje!?
Formen er helt topp her, kan vertfall ikke klage. så håper det fortsetter, merker omtrent ingenting! Takk for gratulasjoner folkens

skal på tidlig ul i uke 11, gler mej masse :) forma dinna gangen ekje te å skryte av, grusom kvalm og dautrøtt døgnet rundt :P men går vel over om en 3 ukers tid. He klart å halde ut på jobben med det hittil :)

WOW; MarianneNilsen, skal si dere står på!!!! 4 barn på 4 år eg jammen ikke verst!!!!!! Hvordan er formen din da!? Er jo ikke så tettet våre da når dere faktisk har fått et barn i mellomtiden mellom de to på to års aldersforskjell!!

Håper formen din kommer seg sjukesøster så snart du bikker 12 uker blir det vel ofte bedre  Kanonspennande med tidlig ul. Om du venter et par uker til med den så¨kan de se på nakkefold og kaaansje kjønn!

feb&mars skrev:
WOW; MarianneNilsen, skal si dere står på!!!! 4 barn på 4 år eg jammen ikke verst!!!!!! Hvordan er formen din da!? Er jo ikke så tettet våre da når dere faktisk har fått et barn i mellomtiden mellom de to på to års aldersforskjell!!

Håper formen din kommer seg sjukesøster så snart du bikker 12 uker blir det vel ofte bedre  Kanonspennande med tidlig ul. Om du venter et par uker til med den så¨kan de se på nakkefold og kaaansje kjønn!

er Litt rart å tenke på at eldste blir 3 år til mandag, og at han snart er storebror til 3 stk.
formen er super , har aldri blitt Kvalm i noen sv.skap, og det virker som jeg slipper unna denne gangen også. er litt trøtt om dagene da

Gratulerer så mye!!

Back
Topp