Halloen alle sammen :)

GreteRenate88

Glad i forumet
heisann dere :) dere vet nok ikke hvem jeg er for har ikke vært noe aktiv på dette forumet siden 2008 en gang :/ og hadde den gang et annet nick men husker ikke hva akkurat nå :P men tenkte at nå har jeg litt lyst til å bli kjent med dere:) visst dere vil da :D

Litt om meg:
jente på 23 år fra nordmøre i møre og romsdal.
er forlovet
har 2 barn. ei jente på snart 3,5år som heter Amalie :) født 24.12.07. og en gutt på 10 mnd som heter Mikael :) født 22.06.10.
er hjemmeværende pr dagsdato men har planer om å ut i arbeid fra og med aug.

sååååe...er det noen av dere som dele litt info om dere selv sånn at vi kan bli litt bedre kjent :)?

Hei og velkommen til bake emoticon

Jeg er tidligere Andreas og Karoline.
Er 30 år,samboer og har tre barn.
Andreas f.01.11.01,Karoline f.17.12.07 og Mari f.01.11.10
Som du ser,kom lillesøster på storebrors 9 års dagemoticon

Bor på Karmøy,Rogaland.

Hei og hå, og morro at du kommer tilbake. Vi er ikke så mange som er like aktive her lengre. Men bra at noen kommer og drar igang igjen:))

Syns jeg kan huske navnet Amalie fra den gang. Er tante til ei med samme navn og husker jeg liksom tenkte på det, når vi sa hva barna skulle hete :)

Selv har jeg Isabella som ble født 9,des! Vi prøver og prøver på å få en til, men naturen er ikke akkurat lett!

Men du, ser at du tar den 30 dagers treningen, hvor mye har du gått ned? Tenkte å begynne med det snart!

Hei!=)

Jeg heter Malin, bor i Haugesund med mann og de to guttene våre, Patrick 18.12.07 og William 01.10.10 :)

Er hjemme i permisjon for tiden, men skal i jobben min igjen som elektriker antagligvis 1 august. I tillegg studerer jeg Elkraft ved Bergen Tekniske Fagskole, som nettstudier. Er straks ferdig med første av tre år.. :)

Ida82 skrev:
Hei og hå, og morro at du kommer tilbake. Vi er ikke så mange som er like aktive her lengre. Men bra at noen kommer og drar igang igjen:))

Syns jeg kan huske navnet Amalie fra den gang. Er tante til ei med samme navn og husker jeg liksom tenkte på det, når vi sa hva barna skulle hete :)

Selv har jeg Isabella som ble født 9,des! Vi prøver og prøver på å få en til, men naturen er ikke akkurat lett!

Men du, ser at du tar den 30 dagers treningen, hvor mye har du gått ned? Tenkte å begynne med det snart!

beklager sent svar!har ikke hatt muligheten til å fullføre 30 dager i strekk. men med hjelp fra både den og gåturer + zumba og passet på hva jeg har spist, så har jeg gått ned snart 5 kg siden 31 januar. er ikke mange kg ned men dette er pga jeg har hatt flere perioder der jeg ikke har fått trenet på en god stund og dermed gått opp en del igjen. var en hel mnd uten trening blant annet og da ble det opp noen kg igjen. men anbefaler treningen med 30DS :) skal begynne med den igjen nå. prøve å få til hver dag utenom helg. :)

husker desverre ingen herrifra :) men går jo an å bli kjent på nytt :)
sumt at så mange er inaktive :( men men...

hva er det dere jobber/skal jobbe med da? :)
Siden sist jeg skrev her i april så har jeg fått meg en helge/sommerjobb på ica nær som ligger ca 5 min med kjøring herrifra :) og det ser lovende ut til å få en større stilling fra og med høsten :)

Back
Topp