hallo?????

juhu, jeg er her også jeg vettu hihihi[:D][:D]

neimen hei[:D] trodde jeg var her alene jeg... hmm sitt nok noen luringer og titte på oss, tror du ikke???+[8|]

jo det trur jeg det gjør, haaaallloooo er det noe her???????

næmmen hei, jeg trur nok vi er de enste som ikke har fått støv fra han derre jon blund i dag jeg... men jeg må vel snart legge meg for det så jeg orker å stå opp i morra er så kjipt å sova bort hele dagen...

ja du kan så si, skal sende klage brev til han nå jeg,... huff ja vi må vel snart krype til kors vi og.. skal ta opp båten min fra vannet i morgen jeg.... opp tidlig og se om jeg finner den... også må vi se om noen morras fugler har noen bra innlegg vettu[:D]

ja det må sjå etter vettu, jeg sover sikkert til elleve eller no, har gjort det de siste dagene nå.

oiii det ser ut som navelen min er på vei ut av hølet liksom, hjælp!!

haha du har itte et slik bilde forfra ama? slik at jeg får sjå denna strutt navern din? el nytt maga bilde?

nei jeg har itte dæ ama, men jeg skar ta non nye bilder i morra elno, så kæn du få sjå da , er dæ greit trur du??

jaaa det får væl væra det da, da får je sjå i morra da... nå skar vi snart lalle vi vel?? men itte riktig enda kanskje? kl tre kanskje?[:D]

ja vi får bua snart nå therese , så vi itte søv bort mårrådagen da..

nej, å sier du therese skar vi bua vi og, siden det er så mye som skjer her i natt hi hi[:D]

ja vi får vel det da, skar opp samma hvor trøtt je er, så itte båten min blir borte og frys... også skar kjøpe mei en genser i morra[:D]

ja da mår vi legga øss nå, jeg vil også shoppe i morra, men samboern må ha bilen på jobb og den lille bilen har punktert [:@]

jepp jepp da tar therese natta også....

natta therese, natta babyverden... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Back
Topp